8:00 AM - 5:00 PM, NEWYORK, USA
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Motor Tipi | 2-silindir, 4-zamanlı, sıvı-soğutmalı, DOHC, 4-subap |
Motor hacmi | 689cc |
Çap x Strok | 80.0 mm x 68.6 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.5 : 1 |
Maksimum güç | 8.750 rpm'de 54,00 kW |
Limitli güç versiyonu | 35.0kW 7,500 dev/dk. |
Maksimum Tork | 68.0Nm (6.93kg-m) @ 6,500 dev/dk. |
Yağlama | Islak karter |
Debriyaj Tipi | Islak, çoklu disk |
Çalıştırma | Elektrik |
Şanzıman | Sıralı, 6 vites |
Son Aktarım | Zincirli |
Yakıt Tüketimi | 4.3l/100km |
CO2 Emission | 100g/km |
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Şasi | Diamond |
Ön teker hareketi | 130 mm |
Kaster Açısı | 24.8º |
Kaster Mesafesi | 90mm |
Ön süspansiyon | Teleskopik çatal |
Arka süspansiyon | Salınım kolu, (mafsallı) |
Arka teker hareketi | 142 mm |
Ön fren | Hidrolik çoklu disk, Ø282 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk, Ø245 mm |
Ön lastik | 120/70 R17 M/C 58W (tubeless) |
Arka lastik | 180/55 R17 M/C 73W (tubeless) |
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Toplam uzunluk | 2.140 mm |
Toplam genişlik | 806 mm |
Toplam yükseklik | 1.290 mm |
Sele yüksekliği | 840 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.460 mm |
Minimum yerden yükseklik | 140 mm |
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 196 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 17 litre |
Yağ tankı kapasitesi | 3,0 litre |
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.