Sürdürülebilir büyüme amacıyla; - Teknolojiye yatırım yaparak operasyonel mükemmeliyeti en yüksek düzeye taşımak. - Operasyonel mükemmeliyet ile mutlu müşteri kavramını geliştirmek.
Sektörü yenilikçi düşüncelerle yönlendirmek ve müşteri ve paydaşlarımıza sürdürülebilir değer yaratmak.
Bütün iş süreçlerinde yaratıcılığı zirvede tutarak yenilikçi ürün ve hizmetler sunmak.
Satış ve satış sonrası ürün ve hizmetlerde müşteri memnuniyetinde Türkiye’nin en değerli ve en çok tercih edilen motosiklet markası olmak. Topluma fayda sağlayan yenilikçi ürün ve hizmetleri sunmak.
1993 Yılında Türkiye'nin ençok aranan ve müşteri iletişimi kuvvetli bir marka olabilmek adına yola çıktık,
Bu yolda sizlerle birlikte ;
Hyundai, Suzuki, bayilikleri ile birlikte 2012 Yılında YAMAHA bayiliği alarak, bizimde hobimiz olan motosiklet dünyasına atıldık.Bu dünyada sizlerle birlikte hem eğlenelim, hem de büyüyelim diyerek birçok aktivite yaptık.
Sizlerin sayesinde Türkiye'nin en çok satan ve Müşteri memnuniyeti en üst düzeyde olan Tuna, bizlere verdiğiniz bu yüksek sorumlulukla hizmet kalitesini arttırmak için çıtasını daha yükseklere çıkarma çalışmalarına aralıksız devam etmektedir.
Ovacık
Datça
Tuna Plaza
Mudurnu
Orta Toroslar
Tuna Plaza
Tuna Plaza
Tuna Plaza