XSR900'ün 1980'lerin Grand Prix yarışlarının "Altın Çağı"nı anımsatan üst gövdesi, ayrı eklem korumalarıyla YZR500'ün titreşimlerini sağlarken aerodinamik etkisiyle en yüksek hızı ve ivmelenmeyi sunar. Yolcu selesinin renk uyumlu sele kılıfı, 1980'lerin kutulu arka kısmıyla yarış tarzı görünümü tamamlar.
Retro tarzdaki kokpitte, beş inç boyutunda, tam renkli yeni bir TFT ekran yer alır. Geçmiş yılların yarış motosikletlerinden esinlenen analog tarzda bir devir göstergesi de dahil çeşitli sürüş deneyimlerine uyacak dört ekran temasından birini tercih edebilirsiniz. XSR900 GP'de standart olarak sunulan akıllı telefon bağlantısı, akıllı telefonları motosikletlere bağlayan MyRide uygulaması sayesinde sürüş sırasında bağlantıda kalmanızı sağlayarak gelişmiş bir sürüş deneyimi sunar.
Geleneksel tarzı modern teknolojiyle bir araya getirme yaklaşımının benimsendiği XSR900 GP, gelişmiş yol tutuşu sağlayan tamamen ayarlanabilir KYB Upside Down (USD) amortisörler ve bağlantılı tip arka süspansiyon gibi en son süspansiyon teknolojileriyle sportif sürüş tarzına uyum sağlar.
XSR900 GP, üst çatalın üzerine sabitlenmiş yükseltici elcik klipsleriyle yarıştan ilham alan görünümüne uygun sportif bir sürüş tarzına sahiptir. Bu özellik yarış tarzı bir motosikletten beklenen daha hassas hissi sunmak için ön taraftaki yükü artırarak sürücünün ağırlığını motosikletin ön tarafına vermesini sağlar. Ayrıca arazide konforlu bir sürüşe olanak tanır.
Yamaha, Deltabox şasiyi ilk kez 80'li yıllarda Grand Prix motosikletlerinde tanıtarak spor üretim motosikletin geleceğini şekillendiren yeni bir teknolojiye öncülük etti. Deltabox tarzı şasi, XSR900 GP de dahil birçok Yamaha motosikletin kalbinde yer almaya devam ediyor. Dönüşlerde dengeyi iyileştirmek ve ön uç geri bildirimini artırmak için ayarlanan bu şasi, XSR900 GP'ye daha sportif bir sürüş pozisyonu sağlar.
Yeni tasarlanan konforlu sürücü selesi, 80'li ve 90'lı yılların yarış motosikletlerinden ilham almıştır. Selenin altına eklenen ve hızlı ve kolay çıkarma için yarış tarzı D Halka bağlantı elemanları ile sabitlenen kapalı yan paneller, yarım karenajlı yarış görünümünü vurgular. Sele kılıfı, yolcu alanının üzerinde yer alır ve arkadaki yolcu için çıkarılabilir.
Alüminyum döküm ayaklıklar üstte ve altta olmak üzere iki konumda bulunur. Yeni oturma pozisyonuna ve alçaltılmış, klipsli elciklere uyum sağlayacak şekilde yenilenen bu ayaklık konumları, daha sportif bir ergonomi sunar.
Gelişmiş, R1 türevi 6 eksenli IMU, Yatış Açısına Duyarlı Çekiş Kontrolü, ABS, Kayma Kontrolü ve ön jant Kaldırma Kontrol Sistemi dahil kapsamlı sürücü yardımı paketlerini kontrol eder. Yamaha Sürüş Kontrolü, motor gücü karakteristiğini ve yatış açısına duyarlı sürücü yardımındaki müdahale seviyesini tercihlerinize ve yol koşullarına uyacak şekilde seçmenize olanak tanır. Farklı yol koşullarına uygun farklı müdahale seviyelerine sahip fabrika ayarlarını içeren "SPORT", "STREET" ve "RAIN" olmak üzere önceden ayarlanmış üç entegre sürüş modu, manuel olarak ayarlanabilen "CUSTOM" ayarlarıyla tamamlanır.
Hızlanma ve vites yükseltme ya da vites küçültme sırasında debriyajsız vites değişimi sağlayan üçüncü nesil Hızlı Vites Değiştirme Sistemi de dahil en yeni Yamaha teknolojisiyle gelişmiş bir sürüş deneyiminin keyfini çıkarın. Yeni sezgisel anahtarlı vites ile çalıştırılan hız sabitleyici, standart olarak sunulur ve uzun mesafeli sürüşleri kolaylaştırır. A&S (Destekli ve Kaydırmalı) debriyaj, motosikleti sportif sürüşlerde dengede tutar.
Hafif ve çevik Deltabox şasi ile bir araya getirilmiş yüksek torklu 890 cc CP3 motor, XSR900 GP'ye daha sportif bir sürüş pozisyonu kazandırır. Üç silindirli kükreme sesinin akustik uyumu, gaz kelebeğinin her dönüşünde hızlanma hissini artırarak CP3 serisinin en sportif sürüş deneyimini sunar.
Yamaha'ya özel Spinforging teknolojisi kullanılarak üretilen XSR900 GP'nin jantları son derece hafiftir ve daha duyarlı bir süspansiyon hareketi sağlayarak çevikliği ve dengeyi artırır. XSR900 GP'nn en yeni Bridgestone Battlax Hypersport S23 lastikleriyle en üst düzeye taşınan kavraması, özellikle viraj alırken ve fren yaparken daha hassas bir his sunar.
XSR900 GP, 80'li ve 90'lı yılların ikonik Yamaha yarışçılarına zafer kazandıran YZR500'ü anımsatan görünümüyle Yamaha'nın yarış geçmişini daha önce görülmemiş bir kutlamaya dönüştürüyor. YZR Grand Prix yarış motosikletlerinden ilham alan ön karenajı ve tümsekli selesiyse Grand Prix yarışlarının altın çağını yansıtan model, Yamaha'nın geçmişindeki en ikonik yarış motosikletlerinden bazılarına gerçek bir övgü niteliğinde. Geleneksel tarza sahip bu gövdenin altında sunulan en son Yamaha teknolojisiyle, gaza her bastığınızda sizi heyecanlandıran ve gerçek anlamda yetenekli bir motosiklete dönüşüyor. En yeni fren ve süspansiyon bileşenleri sürüş deneyimin iyileştirirken entegre sürüş modları ve kapsamlı elektronik donanım paketi çıtayı daha da yükseltiyor.
Özellik | Değer |
---|---|
Motor tipi | 4-zamanlı, Sıvı-soğutmalı, DOHC, 4-subap, 3-silindir |
Motor hacmi | 890 cc |
Çap x Strok | 78 x 62,1 mm |
Sıkıştırma oranı | 11,5 : 1 |
Maksimum güç | 10.000 dev/dak'da 87,5 kW (119 PS) |
Limitli güç versiyonu | Kısıtlamalı A2 modeli - 6.000 dev/dak'da 35,0 kW (47,6 PS) Kısıtlamasız A2 Modeli - 9.000 dev/dak'da 70,0 kW (95,2 PS) |
Maksimum tork | 7.000 dev/dak'da 93 Nm (9,5 kg-m) |
Yağlama | Islak Karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu Disk |
Ateşleme sistemi | TCI |
Çalıştırma | Elektirik |
Şanzıman | Senkromeç, 6 Vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt tüketimi | 5 L/100 km |
CO2 emission | 116 g/km |
Yakıt sistemi | Yakıt enjeksiyon |
Özellik | Değer |
---|---|
Şasi | Diamond |
Kaster açısı | 25°20' |
Kaster mesafesi | 110 mm |
Ön süspansiyon | Teleskopik amortisörler |
Arka süspansiyon | Mafsallı, Salınım kolu |
Ön teker hareketi | 130 mm |
Arka teker hareketi | 131 mm |
Ön fren | Hidrolik çift disk, Ø298 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk, Ø245 mm |
Ön lastik | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Arka lastik | 180/55 ZR17M/C (73W) |
Özellik | Değer |
---|---|
Toplam uzunluk | 2.160 mm |
Toplam genişlik | 810 mm |
Toplam yükseklik | 1.180 mm |
Sele yüksekliği | 835 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.500 mm |
Minimum yerden yükseklik | 145 mm |
Ağırlık(dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 200 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 14 L |
Yağ tankı kapasitesi | 3.5 L |
{{ item.UrunAdi }} |
{{ item.UrunKodu }} |
Tutar: {{ (item.SatisFiyati | number) || 'Bilinmiyor' }} TL |