XSR900'ün saf ve amaca yönelik tasarımı, Yamaha'nın 1980'li yılların efsanevi Deltabox şasisiyle donatılan yarış motosikletlerine yapılan tasarım referansları ile zamana meydan okuyan sportif tarzının benzersiz bir karışımını sunar. Arkası çıkıntılı nostaljik sele ve yarışlardan ilham alan yakıt deposu arasındaki boşluk gibi ayrıntıların yanı sıra minimalist yan paneller ve gizli arka aydınlatmayla motosikletin orijinal Faster Son tasarımı vurgulanıyor.
XSR900, baştan sona yüksek kaliteli malzemelerle donatılmıştır. Muhteşem kokpit ayrıntıları, delikleri açılmış amortisör başlığı, dövme alüminyum ayak kumandaları, iki renkli ve çift dikişli koltuğun yanı sıra hızlı çıkarma özellikli bağlantı elemanları ve katlanır yolcu ayaklığı gibi yarışçılardan ilham alan detaylarıyla bu birinci sınıf Sport Heritage motosikletin görünümü ve hissi, kalıcı bir sahip olma gururu yaşamanızı sağlar.
Bu olağanüstü Sport Heritage motosikletteki ergonominin farklı sürüş türlerinde (sportif, şehir içi veya rahat) ihtiyacınız olan tüm esnekliği ve çok yönlülüğü sağladığını göreceksiniz. Geniş ve kontrol edilebilir gidon ile donatılan hafifçe arkaya eğimli sürüş pozisyonu, aradığınız saf Roadster hissini verirken rahat ayak pozisyonu ve "üzerine" değil "içine" oturabileceğiniz arkası çıkıntılı sele rahat ve güvenli bir sürüş hissi sağlar. XSR900'ün selesi, her zamankinden daha şık ve daha tarz sahibi olacak şekilde tasarlandı.
XSR900, yuvarlak hatlara sahip retro efektli far tasarımıyla bölünmüş aydınlatma ve yarım yuvarlak pozisyon lambasının bulunduğu tam LED aydınlatma sunar. Gizlenmiş stop lambası, motosikletin saf ve zamana meydan okuyan görünümüne katkıda bulunan füme bir görünüme sahipken kompakt ve parlak LED sinyaller aydınlatma paketini tamamlar.
XSR900, tarihi Yamaha yarış motosikletlerinden ilham alan kaplaması ve grafikleriyle geçmişe saygısını sunuyor. Legend Red seçeneği, Yamaha'nın en ünlü yarış renk düzenlerinden birinin modern bir yorumudur ve 80'li yılların performans ve tasarım etkilerinin Deltabox şasi ile günümüzde hala güçlü bir etkiye sahip olduğunun açık bir kanıtıdır.
Brembo radyal ana silindirin ve size yüksek düzeyde frenleme gücü ve hassas kontrol imkanı sağlayan 298 mm çift ön disk dahil XSR900'ün teknik özelliklerinden hiçbir taviz verilmemiştir. Tamamen ayarlanabilir USD çatallar ve bağlantılı tip arka süspansiyon sistemi kolaylıkla ihtiyaçlarınıza uygun şekilde ayarlanabilir ve Yamaha'nın en yeni ve son derece hafif Spinforged jantları, hızlı tepki veren yol tutuş performansı için yaysız ağırlığı en aza indirir.
XSR900 yeni beş inç tam renkli TFT ekran ile sunulur. Çeşitli sürüş deneyimlerine uyacak dört ekran temasından birini tercih edebilirsiniz. XSR900'de standart olarak sunulan akıllı telefon bağlantısı, MyRide uygulaması sayesinde sürüş sırasında bağlantıda kalmanızı sağlayarak gelişmiş bir sürüş deneyimi sunar.
Yamaha'nın 890 cc CP3 motoru, XSR900'ün sportif ve çok yönlü Deltabox şasisine mükemmel şekilde uyum sağlar. Yüksek düzeyde doğrusal tork üreten bu sorunsuz ve kontrol edilebilir sıralı 3 silindirli motor, o anda nasıl bir sürüş tarzına sahip olmak istiyorsanız onu size sunmaya hazırdır. Heyecan verici adrenalin yüklü performans için gaza sert yüklenin ya da konforlu bir sürüş istediğinizde daha yüksek bir viteste daha düşük devirde çalışmasına izin verin. Ayrıca, özel olarak ayarlanmış hava girişi ve egzoz sesi sayesinde her sürüşünüz işitsel bir deneyim yaşatır. Heyecan ya da Konfor, seçim sizin!
İlk olarak 1980'li yıllarda Yamaha'nın yarış motosikletleri için geliştirilen Yamaha Deltabox şasi tasarımı, güç ve hafifliğin kombinasyonu olarak bilinir. XSR900, Deltabox şasinin en son sürümüyle donatılmıştır ve daha yüksek düzeyde bir his ve geri bildirim ile sportif ve hassas kullanım sağlayan "ayarlanmış rijitlik" sunan farklı kalınlıklar kullanarak üretilmiştir. Yeni ve daha uzun arka maşa, motosikletin çok yönlü karakterine uygun, rahat ve güvenli bir his verir.
XSR900 standart olarak yüksek teknik özelliklerle olarak sunulur ve debriyajsız vites yükseltme ve vites düşürme özelliğine sahip Hızlı Vites Değiştirme Sisteminin yanı sıra yavaşlarken daha fazla şasi kontrolü sağlayan bir Destekli ve Kaydırmalı (A&S) debriyajla donatılmıştır. Hız Sabitleyici, kendinizi rahat hissettiğiniz zamanlar için idealdir.
XSR900'ün zamana meydan okuyan şıklığı ve 80'li yılların yarış motosikleti görünümünün altında, yüksek performans sunan güçlü bir teknoloji yatıyor. Bu motor, yüksek torklu sorunsuz EU5+ 890 cc CP3 motor bloğuyla birlikte gelir. Aynı zamanda Brembo radyal ana silindirli freni, hafif Deltabox tarzı şasi, hafif Spinforged jantlar ve tamamen ayarlanabilir süspansiyona sahiptir. XSR900, Faster Sons felsefesinin vücut bulmuş halidir. Yamaha'nın geçmişindeki en ikonik motosikletlerden ilham alınarak tasarlanan bu yüksek performanslı motosiklet, onlarca yıllık yoğun araştırma ve geliştirmenin sonucudur.
Özellik | Değer |
---|---|
Motor tipi | 4-zamanlı, Sıvı-soğutmalı, DOHC, 4-subap, 3-silindir |
Motor hacmi | 890 cc |
Çap x Strok | 78 x 62,1 mm |
Sıkıştırma oranı | 11,5 : 1 |
Maksimum güç | 87,5 kW (119,0 PS)/10.000 dev/dak |
Limitli güç versiyonu | A2 Version restricted - 35,0 kW (47,6 PS) @ 6.000 rpm A2 Version unrestricted - 70,0 kW (95,2 PS) @ 9.000 rpm |
Maksimum tork | 93,0 N/m (9,5 kgf/m)/7.000 dev/dak |
Yağlama | Islak Karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu Disk |
Ateşleme sistemi | TCI |
Çalıştırma | Elektirik |
Şanzıman | Senkromeç, 6 Vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt tüketimi | 5 L/100 km |
CO2 emission | 116 g/km |
Yakıt sistemi | Yakıt enjeksiyon |
Özellik | Değer |
---|---|
Şasi | Diamond |
Kaster açısı | 25°00' |
Kaster mesafesi | 108 mm |
Ön süspansiyon | Teleskopik çatal |
Arka süspansiyon | Mafsallı, Salınım kolu |
Ön teker hareketi | 130 mm |
Arka teker hareketi | 137 mm |
Ön fren | 298 mm |
Arka fren | 245 mm |
Ön lastik | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Arka lastik | 180/55 ZR17M/C (73W) |
Özellik | Değer |
---|---|
Toplam uzunluk | 2.155 mm |
Toplam genişlik | 860 mm |
Toplam yükseklik | 1.155 mm |
Sele yüksekliği | 810 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.495 mm |
Minimum yerden yükseklik | 140 mm |
Ağırlık(dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 193 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 14 L |
Yağ tankı kapasitesi | 3.5 L |
{{ item.UrunAdi }} |
{{ item.UrunKodu }} |
Tutar: {{ (item.SatisFiyati | number) || 'Bilinmiyor' }} TL |