XSR700 XTribute'de geleneksel modellerden ilham alınarak tasarlanan, bölünmüş aydınlatma ve yarı dairesel pozisyon lambasına sahip yuvarlak LED farlar bulunur. LED arka far, klasik hatlarıyla yuvarlak bir forma sahiptir ve olağanüstü görünürlük sağlayan kompakt LED göstergeler oldukça zariftir.
Modern özelliklerle klasik tarzda şekillendirilen Inverted LCD gösterge, daha fazla netlik ve görünürlük sağlamak üzere ileriye doğru konumlandırılmıştır. Çizgileri ve konumu, yeni far ve far desteklerine tam anlamıyla uyum sağlayacak şekilde tasarlanmıştır ve motosiklete, "kalkık burunlu" daha zarif bir ön görünüm kazandırır.
XT500'ün on yılı aşkın başarısına atfedilen en ikonik özelliklerinden biri cesur ama saf tarzıydı. Bu özelliklerden ilham alan XTribute modelinin alüminyum depo kapakları benzer çıkartmalarla donatılmıştır. Beyaz çamurluklar ve ünlü altın renkli jantlar, tarihten ilham alan tasarımı tamamlar.
Olgunluğu artan XSR700 XTribute, hem performans hem de güvenlik anlamında birçok iyileştirmeye sahiptir. CP2 motora sahip tüm kardeşleri gibi XSR700 de EU5 uyumlu, karakterli 690 cc motorla donatılmıştır. Sürüş kabiliyeti geliştirilen XSR700, birden çok yeteneğe sahip motor performansıyla her zamanki gibi eğlenceli deneyimler sunmaya devam ediyor.
XSR700 XTribute, kolay manevra kabiliyeti ve keskin çeviklik için iki parçalı şasisi sayesinde kolayca kişiselleştirilebilen ince, hafif ve çelik bir omurgalı iskelete sahiptir. Kompakt tekerlekler arası mesafe ve konforlu süspansiyon sistemini bir araya getiren bu güçlü ve hafif şasi, hassas ve çekici bir sürüş deneyimi sunar.
XTribute, XT500'ün arazi motosikleti tarzını vurgulamak üzere konik elciklerle donatılmıştır. Bu elcikler yalnızca modele yakışan şehir motosikleti görünümünü tamamlamakla kalmaz aynı zamanda rahat ve dik bir sürüş pozisyonu sağlar. Daha geniş elcikler, artırılmış esneklik sağlar ve daha düşük hızlarda bile motosikletin manevra yapmasını kolaylaştırır. Ayaklık ve tutacaklar, kalın görünümleriyle şehir motosikleti tarzına uyum sağlayacak şekilde tasarlanmıştır.
XSR700 XTribute modelinin hem estetik hem de pratik amaçlarla tasarlanan döküm jantları, şehir motosikleti görünümüne katkıda bulunan blok kaplı lastiklerle donatılmıştır. Lastikler, trafikte ve toprak yollarda mükemmel kavrama seviyeleri ve kullanım kolaylığı sunar.
XTribute, XT500'ün tasarım ilkelerine saygı göstermek üzere arka kısımda kabartmalı şık bir XTribute logosu bulunan düz profilli bir seleye sahiptir. Çağdaş bir konfor sunarken gerçekten de 80'li yılların arazi motosikleti görünümüne sahiptir. Şehir motosikleti hissini vurgulamak üzere ön amortisör çatallarına siyah kauçuk tozluklar takılmıştır. Entegre desteklerle donatılan kompakt LED far, motosikletin ön kısmına şık bir görünüm kazandırır.
Dolu ağırlığı yalnızca 190 kg. olan XSR700 XTribute, kategorisindeki en hafif şehir motosikletlerinden biridir. Çelik alt gövde ve kompakt şasi, sınıfındaki en çevik ve manevra kabiliyeti en yüksek tasarımlardan biridir ve XSR700 XTribute modelini hem şehir içi kullanım hem de uzun yolda heyecan verici sürüş sunabilen harika bir araç haline getirir.
Zamana meydan okuyan şıklığın modern teknolojiyle bir araya geldiği bu özel kombinasyon, Faster Sons felsefesinin gerçek ruhunun mükemmel bir ifadesidir. XSR700 XTribute benzersiz teknik özellikleriyle, yeni kuşak sürücülere geçmişi takdir etme fırsatı verirken aynı zamanda modern teknolojiden de faydalanarak olağanüstü bir sürüş deneyimi sunuyor. XSR700 XTribute modelinin kendine has nitelikleri arasında yer alan XT tarzı düz sele ve kalın ayaklıkların yanı sıra off-road gidon ve çatal körükleri, modelin zamana meydan okuyan şehirli tarzını tamamlıyor. XSR700 XTribute, 690 cc sıralı 2 silindirli motoru ve hafif şasisi sayesinde etkileyici bir güce ve teknolojiye sahip.
Özellik | Değer |
---|---|
Motor tipi | 4-zamanlı, 2-silindir, Sıvı-soğutmalı, DOHC, CP2, 4-subap |
Motor hacmi | 689 cc |
Çap x Strok | 80,0×68,6 mm |
Sıkıştırma oranı | 11,5 : 1 |
Maksimum güç | 54,0 kW (73,4PS)/8.750 dev/dak |
Limitli güç versiyonu | 35,0 kW (47,6 PS) @ 7.750 rpm |
Maksimum tork | 67,0 Nm (6,8 kgf/m)/6.500 dev/dak |
Yağlama | Islak Karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu Disk |
Ateşleme sistemi | Electronic ignition (TCI) |
Çalıştırma | Electronic ignition (TCI) |
Şanzıman | Senkromeç, 6 Vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt tüketimi | 4,3 L/100 km |
CO2 emission | 100 g/km |
Yakıt sistemi | Yakıt enjeksiyon |
Özellik | Değer |
---|---|
Şasi | Diamond |
Kaster açısı | 24°30' |
Kaster mesafesi | 90 mm |
Ön süspansiyon | Teleskopik çatal |
Arka süspansiyon | Mafsallı, Salınım kolu |
Ön teker hareketi | 130 mm |
Arka teker hareketi | 130 mm |
Ön fren | 298 mm |
Arka fren | 245 mm |
Ön lastik | 120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless |
Arka lastik | 180/55 ZR17M/C (73W) Tubeless |
Track | Yok |
Özellik | Değer |
---|---|
Toplam uzunluk | 2.075 mm |
Toplam genişlik | 865 mm |
Toplam yükseklik | 1.120 mm |
Sele yüksekliği | 855 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.405 mm |
Minimum yerden yükseklik | 140 mm |
Ağırlık(dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 190 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 14 L |
Yağ tankı kapasitesi | 3 L |
{{ item.UrunAdi }} |
{{ item.UrunKodu }} |
Tutar: {{ (item.SatisFiyati | number) || 'Bilinmiyor' }} TL |