XSR700'de geleneksel modellerden ilham alınarak tasarlanan, bölünmüş aydınlatma ve yarı dairesel pozisyon lambasına sahip yuvarlak LED farlar bulunur. LED arka far, klasik hatlarıyla yuvarlak bir forma sahiptir ve olağanüstü görünürlük sağlayan kompakt LED göstergeler oldukça zariftir.
Modern özelliklerle klasik tarzda şekillendirilen Inverted LCD gösterge, daha fazla netlik ve görünürlük sağlamak üzere ileriye doğru konumlandırılmıştır. Çizgileri ve konumu, yeni farlarla tam anlamıyla uyum sağlayacak şekilde tasarlanmıştır ve motosiklete, "kalkık burunlu" daha zarif bir ön görünüm kazandırır.
Simsiyah elciklere ve manetlere uyum sağlamak üzere teknik anlamda geliştirilen düğmeler daha kullanıcı dostu hale getirildi. Sürücünün Inverted LCD ekrana uzaktan erişebilmesini sağlıyorlar. Radyatör de yeni bir yan kapağa sahip ve yeniden konumlandırılan farlar daha net bir görünüm sağlamak üzere yeni entegre desteklerle donatıldı.
Olgunluğu artan XSR700, hem performans hem de güvenlik anlamında birçok iyileştirmeye sahiptir. CP2 motora sahip tüm kardeşleri gibi XSR700 de EU5 uyumlu, karakterli 690 cc motorla donatılmıştır. Sürüş kabiliyeti geliştirilen XSR700, birden çok yeteneğe sahip motor performansıyla her zamanki gibi eğlenceli deneyimler sunmaya devam ediyor.
XSR700, kolay manevra kabiliyeti ve keskin çeviklik için iki parçalı şasisi sayesinde kolayca kişiselleştirilebilen ince, hafif ve çelik bir omurgalı iskelete sahiptir. Kompakt tekerlekler arası mesafe ve konforlu süspansiyon sistemini bir araya getiren bu güçlü ve hafif şasi, hassas ve çekici bir sürüş deneyimi sunar.
Faster Sons felsefesiyle geliştirilen bu ilk motosiklet, sürüş kontrolünden ödün vermeden retro tarzın esintileriyle gerçek nostalji havası yaratır. Şasi boyutları ve ağırlık dağılımı, hızlanma sırasında alınan keyfi en üst düzeye çıkarmak ve sürücüye motosikletiyle bütünleşme hissi vermek için özenle ayarlanmıştır.
XSR700, sürüş performansını iyileştiren, geliştirilmiş his ve frenleme performansı sağlamak üzere yeni ve daha büyük 298 mm ön fren diskleriyle donatılmıştır. Yenilenmiş ön amortisör çatalları ve Michelin Road 5 lastikleri de sürücüye kendini güvende hissetmesi için
Renk düzenleri, Yamaha'nın zengin tarihinin ikonik motosikletlerinden esintiler taşır. XSR700'de kullanılan renk düzenlerinin modern çizgilerinin ilham kaynağı seksenli yılların başlarında yollarda olan ünlü 2 zamanlı RD350LC modelidir ve göz alıcı Tarihi Beyaz renk ile daha zarif Tarihi Mavi rengin kombinasyonu olarak tasarlanmıştır.
Hem yeni hem de deneyimli sürücüler için eğlenceli ve erişilebilir bir motosiklet. XSR700 2 parçalı şasi, özel depo yapısı ve sele tasarımı gibi önemli özelliklerini korurken ünlü kolay kişiselleştirilme özelliğinden taviz vermez. XSR700'ün karakteri, hafif ve çevik bir şasi ile tork açısından zengin, eğlenceli CP2 motorun muhteşem kombinasyonu ile tanımlanır. Bu süper kıvrak motosiklet, virajlı ve zorlu yollardan yoğun şehir içi trafiğine kadar her türlü koşulda kolayca yönlendirilir. Her iki yolculuk tarzında da çok eğleneceksiniz.
Özellik | Değer |
---|---|
Motor tipi | 4-zamanlı, 2-silindir, Sıvı-soğutmalı, DOHC, CP2, 4-subap |
Motor hacmi | 689 cc |
Çap x Strok | 80,0×68,6 mm |
Sıkıştırma oranı | 11,5 : 1 |
Maksimum güç | 54,0 kW (73,4PS)/8.750 dev/dak |
Maksimum tork | 67,0 Nm (6,8 kgf/m)/6.500 dev/dak |
Yağlama | Islak Karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu Disk |
Ateşleme sistemi | Electronic ignition (TCI) |
Çalıştırma | Electronic ignition (TCI) |
Şanzıman | Senkromeç, 6 Vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt tüketimi | 4,3 L/100 km |
CO2 emission | 100 g/km |
Yakıt sistemi | Yakıt enjeksiyon |
Özellik | Değer |
---|---|
Kaster açısı | 24°30' |
Kaster mesafesi | 90 mm |
Ön süspansiyon | Teleskopik çatal |
Arka süspansiyon | Mafsallı, Salınım kolu |
Ön teker hareketi | 130 mm |
Arka teker hareketi | 130 mm |
Ön fren | 298 mm |
Arka fren | 245 mm |
Ön lastik | 120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless |
Arka lastik | 180/55 ZR17M/C (73W) Tubeless |
Track | Yok |
Özellik | Değer |
---|---|
Toplam uzunluk | 2.075 mm |
Toplam genişlik | 820 mm |
Toplam yükseklik | 1.130 mm |
Sele yüksekliği | 835 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.405 mm |
Minimum yerden yükseklik | 140 mm |
Ağırlık(dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 188 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 14 L |
Yağ tankı kapasitesi | 3 L |
{{ item.UrunAdi }} |
{{ item.UrunKodu }} |
Tutar: {{ (item.SatisFiyati | number) || 'Bilinmiyor' }} TL |