Ténéré 700 World Raid, 500 km'ye kadar menzil potansiyeli sağlayan, iki yana monte edilmiş 23 litrelik yakıt depolarıyla donatılmıştır. Şasinin altına yerleştirilmiş olan bu geniş kapasiteli tasarım, çevik kullanım için kütleyi merkezileştirir. Yakıt deposunun en yüksek kısmı, Ténéré 700'dekinden çok daha aşağıdadır ve böylece sürücünün kolay hareket edebilmesi için selenin önü ile depo arasında yumuşak bir geçiş sağlar.
Bu tasarım sayesinde sürücü, engebeli arazide kontrolü sağlamak için vücut ağırlığını değiştirirken çok az bir çabayla ileri ve geri hareket edebilir. Ergonomik tasarım, otururken ve ayakta sürüş pozisyonları için uygundur. Selenin 2 parçalı tasarımında, raf veya bagaj gibi aksesuarların takılmasını sağlamak için arka bölüm kolayca çıkarılabilir. Çift malzemeli yapısı, sağlam ama konforlu bir sürüş sunmak için tasarlanmıştır.
5 inç renkli TFT gösterge size çağdaş bir dijital tasarımdan daha geleneksel bir analog görünüme kadar üç farklı ekran görüntüsü sunar. Ayrıca geriye doğru sayan kilometre sayacı özelliğiyle yol kılavuzu tarzı bir ekrana da sahiptir. Motosikletin CCU'su, MyRide uygulamasıyla iletişim kurarak kısa mesaj ve gelen arama uyarılarını ekranda görüntüler ve sizi her zaman iletişim halinde tutar.
3 modlu değiştirilebilir ABS, motosikletinizin farklı yüzey koşullarında nasıl davranmasını istediğinize tam olarak karar verebilmenizi sağlar. Mod 1 sürekli açıktır ve ABS her iki tekerlekte de çalışır; trafiğe açık yollarda bu özellik yasal bir zorunluluktur. Mod 2'de ABS ön tekerlekte açık, arka tekerlekte kapalıdır; bu sayede, sıçrayan çakıllı yollarda ekstra güvenlik sağlar. Mod 3'te ABS sistemi tamamen kapalıdır, bu da size toprak arazide sürüş yaparken en üst düzeyde hakimiyet sağlar.
Ténéré 700 World Raid, öngörülebilir arazi kavraması ve kolay yönlendirme için yay ön yükünde tam ayarlama imkanı sunan, sıkıştırma ve sekme sönümlemesinin yanı sıra farklı yüklere, araziye ve hızlara uyacak şekilde ayarlamanıza olanak tanıyan 230 mm genişletilmiş hareket mesafesine sahip 43 mm KYB ön amortisör çatallarıyla donatılmıştır. Dış boruların koyu bronz renkli Kashima kaplaması, daha akıcı hareket kabiliyeti için daha az yapışma sağlar, ayrıca gelişmiş dayanıklılık ve korozyon direnci sunar.
Üst üçlü kelepçenin arkasına yakın bir şekilde monte edilen kompakt ve hafif Öhlins gidon amortisörü, özellikle zorlu arazi koşullarında ilave şasi kontrol kabiliyeti sağlar. 18 farklı sönümleme ayarıyla, tercih ettiğiniz his ve geri bildirim seviyesini seçebilirsiniz.
Arka süspansiyon sisteminde, yeniden tasarlanmış bir bağlantının yanı sıra bir sırtta rezervuar donanımı ve tutarlı bir sönümleme sağlayan alüminyum gövdeyle donatılmış bir arka amortisör kullanılmıştır. Engebeli arazilerle başa çıkmak için geniş bir destek kullanılmıştır ve World Raid'in amortisörü arka tekerlekte 220 mm hareket imkanı sağlar. Bu değer, Ténéré 700'deki amortisöre göre 20 mm daha uzundur.
270 derecelik krank miline sahip EU5 CP2 2 silindirli 690 cc motoru deneyimlediğinizde bu motorun neden Yamaha'nın en başarılı ünitelerinden biri olduğunu anlayacaksınız. Arazide etkili ve kontrol edilebilir bir performans sergileyen güçlü lineer tork üretir. Ayrıca kompakt boyutları ve düşük ağırlığının yanı sıra mükemmel yakıt ekonomisi onu ideal macera motoru haline getirir.
Ténéré 700 World Raid'in hava temizleme kutusu, bu uzun mesafe macera motosikletinin zorlu arazi koşullarının üstesinden gelebilmesi için tasarlanmıştır. Hava kutusu, Ténéré 700'dekiyle aynı hacme sahiptir ancak arka tekerlek tarafından atılan toz ve döküntülerin kutuya girişini önlemek için önden girişli olarak tasarlanmış bir giriş kanalına sahiptir.
Geniş kapasiteli 23 litrelik ikiz yakıt deposu, 500 kilometreye kadar bir menzil sunarak engin vahşi doğayı yakıtınızın bitme endişesi yaşamadan geçmenizi mümkün kılar. Akıllı telefon bağlantısı özellikli 5 inç TFT renkli ekran, nereye giderseniz gidin her zaman iletişim halinde kalabilmeniz için gelen mesajları ve çağrı bildirimlerini ekranda gösterir. Sıra dışı özellikleri arasında Öhlins gidon amortisörü ve zorlu arazi koşullarının üstesinden gelmek için tasarlanmış, tamamen ayarlanabilir uzun hareket mesafeli ön ve arka süspansiyonu, tüm koşullarda güven veren 3 modlu ABS sistemi sayılabilir. Bu motosikletin tek eksiği, sizin gibi konfor alanından çıkma ve bir yeni ufukların ötesine geçme cesaretine sahip bir sürücü.
Özellik | Değer |
---|---|
Motor tipi | 4-subap, 4-zamanlı, Sıvı-soğutmalı, DOHC |
Motor hacmi | 689 cc |
Çap x Strok | 80,0 mm x 68,6 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.5 : 1 |
Maksimum güç | 9.000 dev/dak'da 54 kW |
Maksimum tork | 6.500 dev/dak'da 68 Nm |
Yağlama | Islak Karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu Disk |
Ateşleme sistemi | TCI |
Çalıştırma | Elektrik |
Şanzıman | Senkromeç, 6 Vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt tüketimi | 4,3 L/100 km |
CO2 emission | 100 g/km |
Yakıt sistemi | Yakıt enjeksiyon |
Özellik | Değer |
---|---|
Şasi | çift kızak, Çelik boru şasi |
Kaster açısı | 27° |
Kaster mesafesi | 105 mm |
Ön süspansiyon | Upside Down (USD) teleskopik amortisör |
Arka süspansiyon | mafsallı, Salınım kolu |
Ön teker hareketi | 230 mm |
Arka teker hareketi | 220 mm |
Ön fren | Hidrolik çift disk, Ø 282 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk, Ø 245 mm |
Ön lastik | 90/90 - 21 M/C 54V |
Arka lastik | 150/70 R 18 M/C 70V |
Özellik | Değer |
---|---|
Toplam uzunluk | 2.370 mm |
Toplam genişlik | 905 mm |
Toplam yükseklik | 1.490 mm |
Sele yüksekliği | 890 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.595 mm |
Minimum yerden yükseklik | 255 mm |
Ağırlık(dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 220 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 23,0 L |
Yağ tankı kapasitesi | 3,0 L |
{{ item.UrunAdi }} |
{{ item.UrunKodu }} |
Tutar: {{ (item.SatisFiyati | number) || 'Bilinmiyor' }} TL |