Ténéré 700 Rally, yüksek kaliteli, tamamen ayarlanabilir 43 mm KYB ön amortisör çatallarıyla donatılmıştır. Güçlendirilmiş borular ve özel kaplama ile amortisör çatalları, standart Ténéré 700'e göre 20 mm artırılarak 230 mm'lik bir çalışma aralığı ve 255 mm'lik yerden yükseklik elde edilmiştir.
Ön amortisörler ile mükemmel bir uyum içinde çalışması için tasarlanan Ténéré 700 Rally'nin arka süspansiyon ünitesi, en zorlu koşullarda mükemmel performans için tasarlanmıştır. 220 mm hareket mesafesiyle bu model, standart Ténéré 700'den 20 mm daha fazla hareket mesafesi sunar ve tamamen yeniden tasarlanmış bir arka bağlantı ile amortisöre sahiptir. En zorlu arazi koşullarıyla başa çıkmak için geniş bir destek kullanılmıştır. Motosiklet, her koşulda tutarlı sönümleme için iç yağ sıcaklığını düşük tutan alüminyum gövdeli rezervuar donanımı ile sunulur. Ön yükleme ayarı herhangi bir ek alet veya donanıma gerek olmadan tamamen ayarlanabilir.
Ténéré'nin tarihi geçmişini atıfta bulunan Ténéré 700 Rally, altın renkli jantlar ve Yamaha'nın ikonik speedblock tasarımıyla tamamlanan 80'lerin etkileyici görünümüyle geçmişe saygı duruşu niteliğindedir. Yüksek ön çamurluğu ve klasik Ténéré siluetiyle, en seçkin sürücüler için üretilen bu gerçek macera motosikletinin genlerinde hataya yer yoktur.
Ayırt edici Ténéré görünümü, ikonik yüksek seviyeli ön çamurluk ile tamamlanır. Renk uyumlu ve güzel olduğu kadar pratik olacak şekilde tasarlanmış daha yüksek çamurluk, çamurlu yol koşullarında çamur sıçramasını azaltır ve lastik ile koruma arasında çamur tıkanması riskini ortadan kaldırır.
Bu modele özgü tek parçalı ralli tipi sele, standart Ténéré 700'de bulunan seleden biraz daha yüksek ve daha dik bir sürüş pozisyonu sağlar. Ek dolgu, daha uzun hareket mesafeli süspansiyonla bir araya gelerek standarttan 35 mm daha yüksek olan 910 mm'lik bir sele yüksekliğine olanak tanır. Birinci sınıf çift malzemeli kılıfta kabartmalı Rally logosu bulunur. Sele, ayakta dururken daha fazla arazi kontrolü sunarken oturma pozisyonunda konforu artıracak şekilde tasarlanmıştır.
Ténéré 700 Ralli, sürücüyle makine arasında daha da büyük bir birlik hissi sunmak için özenle güncellendi. Yeni yakıt deposu öne taşınmıştır. Yakıt deposu kapağı daha iyi ağırlık dağılımı için daha alçakta yer alır ve her türlü yüzeyde maksimum kontrol kabiliyeti ile daha iyi bir diz kavraması için daha dar bir şekille sunulur. Bu özellik, arazide sürüş sırasında ağırlığınızı ön tarafa verebilmenizi sağlayan ralli tipi düz sele ile tamamlanır.
Sağlam bir motosikletin sağlam bir şasiye ihtiyacı vardır. Ténéré 700 Rally en sağlam şasi donanımıyla sunulur. Çift kızaklı boru şasi, gücü hafiflik ve kompakt boyutlarla birleştirerek zorlu arazide motosikletinize gerçek anlamda hükmetmenizi sağlar.
Ténéré 700 Rally, geniş ve hafif tırtıklı titanyum ayaklıklar ve kaçınılmaz darbeler ya da çarpmalarla karşılaşıldığında ek koruma sağlayan ağır hizmet tipi 4 mm alüminyum karter koruma dahil olmak üzere en zorlu arazi koşullarında kullanılabilirliği artırmak için yenilenen birçok parça ile satın alabileceğiniz en sağlam macera motosikletlerinden biridir.
2025 için güncellenen ve büyük beğeni toplayan CP2 motor, çeşitli yeni özellikler ve daha doğrusal tork eğimlerini kolaylaştıran YCC-T elektronik gaz kelebeği kullanımından yararlanıyor. Yeni hava girişi, ses deneyimini geliştirir. Yenilikler arasında daha akıcı vites değiştirme özelliği de yer alır. Dışarıdan bakıldığında, yeni debriyaj kapağı oturma ve ayakta durma pozisyonunda daha fazla bacak alanı sağlar.
YCC-T elektronik gaz kontorlü, sürücü ve motor arasında mükemmel bir bağlantı sağlar ve iki sürüş modu size sürüş tarzınıza en uygun haritalandırmayı seçme imkanı sunar. Sport modunda en keskin gaz tepkisi sağlanır. Explorer modunda ise düşük yol tutuşu koşullarında üstünlük sağlayan daha yumuşak bir güç dağıtımı sunulur.
Arazide sürüşte size en iyi kontrolü sağlamak için ABS ve çekiş kontrolü tek bir düğmeye basarak tamamen kapatılabilir. ABS, kokpitte yer alan özel bir düğme veya TFT gösterge paneli menüsü üzerinden yeni kontrol mekanizması kullanılarak seçilebilen üç ayarla sunulur. ABS, tamamen açılabilir ve tamamen kapatılabilir olmasının yanı sıra yalnızca arka tekerlekte devre dışı bırakılabilir; böylece ön tarafta ABS'nin avantajlarından yararlanmaya devam ederken gevşek yüzeylerde gidonu yönlendirmek için arka freni ve gazı kullanmanıza olanak tanır.
Ralli yol kılavuzu tarzında konumlandırılan büyük 6,3'' renkli TFT ekran, Ténéré 700 Rally'nin birinci sınıf tasarımını vurgular ve ek "Raid" ekranı da dahil olmak üzere üç farklı tema seçeneğiyle sunulur. Akıllı telefon bağlantısı, MyRide uygulaması aracılığıyla telefon aramaları, müzik ve adım adım navigasyon entegrasyonu dahil olmak üzere çeşitli özelliklerden yararlanmanızı sağlar. Usb-C şarj portu da standart donanımdır.
Güçlendirilmiş borulara sahip tamamen ayarlanabilir uzun hareket mesafeli KYB ön amortisör çatalları, 4 mm alüminyum karter koruması, hafif tırtıklı titanyum ayaklıklar ve ince gövde gibi ralli için geliştirilmiş teknolojilerle sunulan Ténéré 700 Rally, gerçek anlamda amaca yönelik bir macera motosikletidir. Bu Rally versiyonu, altın renkli jantlar ve Yamaha'nın ikonik speedblock tasarımı ile Ténéré mirasından ilham alan benzersiz bir renk şemasıyla donatılmıştır. Ayrıca çöl yarışı motosikletlerine benzer şekilde yüksek seviyeli bir ön çamurlukla sunulur. 910 mm'lik hakim sele yüksekliğiyle Ténéré 700 Rally'nin yeni selesi, yeniden tasarlanmış yakıt deposu ve modifiye edilmiş debriyaj kapağı, arazi sürüşlerinde daha fazla esneklik sunar. Kokpitte, en zorlu arazilerde ihtiyacınız olan en önemli bilgileri sunan benzersiz bir "Raid" düzenine sahip yeni 6,3" TFT gösterge paneli bulunuyor. Ralli yol kılavuzundan ilham alınarak tasarlanan bu görünüm, üç gösterge panelinden biri olarak sürüş deneyiminizi kişiselleştirmenizi ve koşullara uyarlayabilmenizi sağlar.
Özellik | Değer |
---|---|
Motor tipi | 4-zamanlı, 2-silindir, Sıvı-soğutmalı, DOHC, 4-subap |
Motor hacmi | 689 cc |
Çap x Strok | 80,0 x 68,6 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.5:1 |
Maksimum güç | 9.000 dev/dak'da 54,0 kW (73,4 PS) |
Limitli güç versiyonu | 8.000 dev/dak'da 35,0 kW (47,6 PS) |
Maksimum tork | 6.500 dev/dak'da 68,0 Nm |
Yağlama | Islak Karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu Disk |
Ateşleme sistemi | TCI |
Çalıştırma | Elektirik |
Şanzıman | Senkromeç, 6 Vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt tüketimi | 4,3 L/100 km |
CO2 emission | N/A |
Yakıt sistemi | Yakıt enjeksiyon |
Özellik | Değer |
---|---|
Şasi | çift kızak, Çelik boru şasi |
Kaster açısı | 27° |
Kaster mesafesi | 105 mm |
Ön süspansiyon | Upside Down (USD) teleskopik amortisör, Ø 43 mm |
Arka süspansiyon | mafsallı, Salınım kolu |
Ön teker hareketi | 230 mm |
Arka teker hareketi | 220 mm |
Ön fren | Hidrolik çift disk, Ø 282 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk, Ø245 mm |
Ön lastik | 90/90 - 21 M/C 54V |
Arka lastik | 150/70 R 18 M/C 70V |
Özellik | Değer |
---|---|
Toplam uzunluk | 2.370 mm |
Toplam genişlik | 935 mm |
Toplam yükseklik | 1.490 mm |
Sele yüksekliği | 910 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.595 mm |
Minimum yerden yükseklik | 255 mm |
Ağırlık(dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 210 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 16,0 L |
Yağ tankı kapasitesi | 3 L |
Özellik | Değer |
---|---|
Ekran Tipi | TFT |
Ekran Boyutu | 6.3 inç |
Akıllı Telefon Bağlantısı | MyRide |
Adaptif Sürüş Kontrol | Hayır |
Ekranda Navigasyon | MyRide ile Adım Adım |