Motosikletle çölleri aşarken, dağ yollarını kat ederken veya otobanda ilerlerken Ténéré'nin 690 cc 2 silindirli EU5 motoru her koşula uygun gücü size anında sağlar. Güçlü doğrusal torku ve optimize edilmiş şanzımanıyla her yere giden bu hafif Adventure motosiklet her sürüş koşulunda size tam kontrol sunar.
Kendinizi zorlu arazi koşullarında bulduğunuzda Ténéré 700'ün dayanıklı, çift kızaklı boru tipi çelik şasisinin kompakt boyutlarının avantajını yaşarsınız. Kısa tekerlekler arası mesafesi ve ince gövdesi, teknik sürüş koşullarında üstün çeviklik sağlar; 240 mm yerden yükseklik ile en zorlu araziler için üretilmiştir.
Maksimum çeviklik için Ténéré 700, ister oturuyor ister ayakta sürüyor olun; düz selesi ve dar gövdesi ile ağırlık noktanızı değiştirmenizi kolaylaştırır. Rahat sürüş pozisyonu gün boyunca konfor sağlar ve 16 litrelik ince, uzun menzilli yakıt deposu her tür zeminde hassas kontrol için mükemmel diz kavrama özelliği sunar.
Yamaha, 40 yıldan uzun süredir ralli dünyasının lider isimlerindendir. Ténéré 700'ün agresif yüzü ise ikonik Dakar fabrika yarış motosikletlerinden ilham alır. Tam LED aydınlatmayla donatılmış en karanlık yaban arazileri aydınlatan 4 LED'li güçlü ve ikonik ön far tasarımı ile motosikletin iddialı ve fark yaratan görünümü, içindeki saf ralli tipi teknolojiyi vurgular.
Yarış tipi ön süspansiyona ilk bakışınızda bu hafif Adventure motosikletin en zorlu arazilerle başa çıkmak üzere üretildiğini görürsünüz! Esnemeye karşı dayanıklı 43 mm borulara sahip, 210 mm ön tekerlek hareketi ile rahat gidon kullanımı ve konforlu sürüş sunan Upside Down (USD) amortisörler, maceralarınızda karşılaşacağınız her koşulun üstesinden gelir!
Gelişmiş arka süspansiyon, ister tek başınıza sürüyor ister bir yolcu ve yük taşıyor olun, toprak yol veya otobandaki çok çeşitli koşullarda konforlu ve stabil sürüş sunmak üzere tasarlanmıştır. 200 mm tekerlek hareketi sunan bu ralli tipi sistem, ayarları hareket halinde değiştirmenizi sağlayan, kullanışlı bir uzaktan ayarlayıcıya sahiptir.
Ténéré 700, 3 modlu değiştirilebilir ABS ile her türlü zeminde olağanüstü performans sunar. Mod 1 tamamen açıktır ve ABS, trafiğe açık yollarda yasal bir zorunluluk olarak her iki tekerlekte de çalışır. Mod 2'de ön tekerlek açıktır ve gerçek tekerlek kapalıdır, böylece gevşek çakıl yollarda daha fazla güvenlik sağlanır. Mod 3 tamamen kapalıdır ve arazi maceralarında üstün sürüş hakimiyeti sunar.
5 inç renkli TFT ekran, modern dinamik tasarım ve analog çağı anımsatan daha geleneksel bir görünüm olmak üzere size iki farklı ekran teması sunar. Motosikletin CCU'su, MyRide uygulamasıyla iletişim kurarak kısa mesaj ve gelen arama uyarılarını ekranda görüntüler ve sizi her zaman iletişim halinde tutar. Mobil bağlantı özelliği, uygulama aracılığıyla motosikletin tüm temel parametrelerini izlemenize de olanak tanır.
Ralli tipi kokpit ve konik gidon tasarımı dahil olmak üzere Ténéré 700'ün her özelliği, Ténéré 700 World Raid modelinin prototipiyle en zorlu arazilerde özenle test edilmiş ve değerlendirilmiştir. Dünyanın birçok yerinden Adventure sürücülerinin değerli katkılarıyla geliştirilen kokpit, yarış tipi görünümle kusursuz işlevselliği bir araya getirir.
Yamaha'nın fabrika ralli yarış motosikletleri gibi Ténéré 700 de düşük ağırlığı muazzam güç ve darbeye karşı kusursuz dayanıklılıkla birleştiren 21 inç ön janta ve 18 inç arka janta sahiptir. Toprak yolda ve sokakta yüksek seviyede çekiş ve dayanıklılık için bu alüminyum jantlara Pirelli Scorpion Ralli lastikleri takılmıştır.
350 km üzerinde menzil potansiyeli sunan şık tasarımlı 16 litrelik yakıt deposu, uzak noktalara yapılan uzun mesafeli sürüşlerde size daha fazla huzur ve keyif sağlar. İnce arka bölüme sahip, kompakt yakıt deposu sürücü için en iyi seviyede ergonomi sunar ve hem oturarak hem de ayakta çeşitli sürüş pozisyonlarına uyum sağlamak üzere tasarlanmıştır.
Düz sele ile kompakt gövde ve dar yakıt deposunun birleşimi ergonomik ve sabit bir sürüş konumu sağlar. Ralli tipi ön cam, dayanıklı elcik koruyucular ve hafif ön kaplama ise sizi farklı hava koşullarından korumaya ve en uzun sürüşü bile daha keyifli ve konforlu kılmaya yardımcı olur.
Güç ve kontrolün ideal dengesini sunan optimize edilmiş özel şanzımana sahip, yüksek torklu 690 cc 2 silindirli EU5 uyumlu motorla bu ralli tipi uzun mesafe Adventure motosikleti, toprak yol veya asfaltta çok çeşitli sürüş koşullarının üstesinden gelmek üzere üretilmiştir. Kompakt boru şasi ve ince gövde, ayakta veya oturarak sürüşte maksimum çeviklik sağlar ve uzun hareket mesafeli süspansiyon ile tel jantlar istediğiniz yere gitmenizi garantiler. Depoyu doldurun yeter, yola hazırsınız. Ufkun Ötesi Sizin.
Özellik | Değer |
---|---|
Motor tipi | 4-zamanlı, 2-silindir, Sıvı-soğutmalı, DOHC |
Motor hacmi | 689 cc |
Çap x Strok | 80,0 x 68,6 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.5:1 |
Maksimum güç | 9.000 dev/dak'da 54,0 kW (73,4 PS) |
Limitli güç versiyonu | 7.750 dev/dak'da 35,0 kW (47,6 PS) |
Maksimum tork | 6.500 dev/dak'da 68,0 Nm |
Yağlama | Islak Karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu Disk |
Ateşleme sistemi | TCI |
Çalıştırma | Elektirik |
Şanzıman | Senkromeç, 6 Vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt tüketimi | 4,3 L/100 km |
CO2 emission | 100 g/km |
Yakıt sistemi | Yakıt enjeksiyon |
Özellik | Değer |
---|---|
Şasi | çift kızak, Çelik boru şasi |
Kaster açısı | 27° |
Kaster mesafesi | 105 mm |
Ön süspansiyon | Upside Down (USD) teleskopik amortisör, Ø 43 mm |
Arka süspansiyon | mafsallı, Salınım kolu |
Ön teker hareketi | 210 mm |
Arka teker hareketi | 200 mm |
Ön fren | Hidrolik çift disk, Ø 282 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk, Ø245 mm |
Ön lastik | 90/90 - 21 M/C 54V |
Arka lastik | 150/70 R 18 M/C 70V |
Özellik | Değer |
---|---|
Toplam uzunluk | 2.370 mm |
Toplam genişlik | 905 mm |
Toplam yükseklik | 1.455 mm |
Sele yüksekliği | 875 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.595 mm |
Minimum yerden yükseklik | 240 mm |
Ağırlık(dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 205 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 16,0 L |
Yağ tankı kapasitesi | 3 L |
{{ item.UrunAdi }} |
{{ item.UrunKodu }} |
Tutar: {{ (item.SatisFiyati | number) || 'Bilinmiyor' }} TL |