R7'nin 8750 dev/dak'da 73,4 PS sunan 689 cc CP2 motoru heyecan verici hızlanma ve anında gaz tepkisi sağlar. 270 derecelik krank mili, devir yükseldikçe canlı ve heyecan verici bir his sağlayan asimetrik bir ateşleme aralığı sunar ve doğrusal tork çıkışı, virajlardan daha hızlı çıkmak için gücü verimli bir şekilde kullanmanıza olanak tanır.
Optimum performansa ulaşmak için önemli bir faktör, mümkün olan en küçük ön yüzeye sahip olmaktır. Bunu bilen Yamaha tasarımcıları, CP2 motorun kompakt boyutları sayesinde, diğer tüm R-Serisi modellerinden daha ince olan atletik bir gövde geliştirdiler. R7'nin sportif ve daha yakın sürüş pozisyonu, sorunsuz ve verimli bir sürüş sunar.
Bu çarpıcı yeni Supersport'un efsanevi R-Serisi ailesinin bir parçası olduğunu bilmeniz için Yamaha logosunu görmeniz gerekmez. Alüminyum alt panellerin bulunduğu hafif tam krenaj, saf R-Serisi genleriyle şekillendirilmiştir ve M şeklindeki hava kanalı ve güçlü orta LED far ile agresif bir çift gözlü ön yüze sahiptir.
R7, daha sorunsuz vites geçişi sağlayan ve ani frenleme sırasında motorun aşırı devrini ve arka tekerleğin zıplamasını önleyerek virajlara yaklaşırken daha öngörülebilir ve kontrol edilebilir bir yol tutuşu sağlayan Destekli ve Kaydırmalı (A&S) debriyaja sahip ilk CP2 motorlu Yamaha'dır. Bu A&S debriyaj, debriyaj manetinde çok daha hafif bir his verir.
Yalnızca 188 kg dolu ağırlığa sahip R7, kompakt şasisi ile R-Serisi ailesinin en ince motosikletidir. Hassas ayarlanmış bir mukavemete sahip alüminyum orta bağlantılı şasi, motosikletin olağanüstü çevik ve hızlı tepki veren sürüş özelliklerine katkıda bulunur.
KYB 41 mm upside down ön amortisörler, yarış pistlerinde ve virajlı yollarda doğal denge ve güven hissi verir. Geri tepme ve sıkıştırma sönümlemesinin yanı sıra ön yük için tam ayarlama imkanına sahip olan ve ağırlık merkezli döküm üst üçlü kelepçe ve dövme alüminyum alt üçlü kelepçe ile donatılmış bu yüksek özellikli ön kısım mükemmel kontrol kabiliyeti ve hassasiyet sağlar.
Yeni tasarlanan bağlantılı tip arka süspansiyon sisteminde, R7'nin sportif karakterine uyacak şekilde tasarlanmış sönümleme özellikleri ve yay hızı ile donatılmış bir ayarlanabilir amortisör bulunur. Amortisörün yatay yapısı, kütlenin merkezileştirilmesine ve yüksek düzeyde kullanım çevikliği sağlanmasına yardımcı olur ve kompakt tasarımıyla şasi boyutları minimum düzeyde tutulur.
Bu erişilebilir Supersport'ta, R7'nin saf R-Serisi genlerini vurgulamak için yüksek teknik özellikli radyal bağlantılı 4 pistonlu ön fren kaliperleri bulunur. Yarış için geliştirilmiş tasarım, 298 mm çift ön disk için doğrusal basınç oluşturur ve bu birinci sınıf model, Brembo radyal ana silindir ile birlikte size yüksek derecede kontrol kabiliyeti ve güçlü frenler sunar.
Vücut pozisyonunuz, motosikletin aerodinamik ve yol tutuş özelliklerinde önemli bir rol oynar ve R7’nin klipsli gidonları, arka set ayaklıkları ve tampon durdurucu tek kişilik sele tasarımı, motosikleti pistte ve yolda kullanırken sportif bir sürüş pozisyonu sağlar. Derin depo kapağı tasarımları, sürtünmeyi azaltmak için motosiklete daha yakın durmanızı sağlar ve frenleme ile viraj alma sırasında ekstra destek ve kavrama sunar.
R7, çevik kullanımı ve hassas süspansiyon hareketiyle kolay manevra yapabilen hafif döküm jantlara sahiptir. Viraj alırken, hızlanırken ve fren yaparken dengeli ve güvenli bir yol tutuşu sağlayan geniş 120/70ZR17 ön lastik ve 180/55ZR17 arka lastik yüksek düzeyde çekiş gücü sağlar.
R7'nizi daha iyi hızlanması için en etkili yollarından biri, motosikleti Yamaha bayinizden sipariş ederken isteğe bağlı Hızlı Vites Değiştirme Sistemini tercih etmektir. Vites yükselttiğinizde anlık olarak şanzımanın gücünü kesen QSS, yolda ve pistte daha yüksek performans için kesintisiz tam gaz vites yükseltmeye olanak tanır.
Üst gövde yüzeyleri ile alt alüminyum paneller ve jantlarda yeni nesil Icon Blue renk ve grafikler kullanılırken karenajın yan kısımlarında kontrast oluşturacak şekilde koyu mavi renk kullanıldı. Bu R Serisi iki renkli tasarımının yanı sıra R7, minimal grafik ve vurguların bulunduğu abartısız Yamaha Black renk seçeneğiyle de sunuluyor.
R7'nin ön yüzü, tam olarak saf R-Serisi genleriyle şekillendirilmiştir ve çift gözlü pozisyon lambaları ile donatılmıştır. Kompakt boyutları ile en ince R-Serisi olan bu model, ortadaki hava kanalının içine yerleştirilmiş güçlü bir tek LED fara sahiptir.
A&S debriyajlı canlı 689 cc CP2 motor, pistte ve yolda heyecan verici ve keyifli bir sürüş deneyimi için yüksek torklu hızlanma sağlar. Yeni nesil Icon Blue renk ve grafiklerle kaplı çok dar aerodinamik gövdede, güçlü bir LED orta far ve agresif çift gözlü ön far bulunur. Keskin arka kuyruk ve derin tasarımlı depo, saf R Serisi genleriyle şekillendirilirken R7'nin yüksek teknik özellikli frenleri ve süspansiyonu, viraj alma ve frenlemede optimum sürüş hakimiyeti sağlar. R7'nin ön tasarımı R seri modelleri içinde en kompakt olanıdır ve bu sayede yüksek aerodinamik verim sağlar. Buna ek olarak gidon, sürücü ayak basamakları ve sele pozisyonu hem konforlu hem de sportif bir sürüş pozisyonu sağlar. Bu üstün yeni nesil Supersport, ister pistte ister yolda olsun, sizin gibi heyecan arayan sürücüler için R Dünyasını gerçeğe dönüştürür.
Özellik | Değer |
---|---|
Motor tipi | 4-zamanlı, Sıvı-Soğutmalı, DOHC, 4-subap, inline two-cylinder |
Motor hacmi | 689 cc |
Çap x Strok | 80,0 x 68,6 mm |
Sıkıştırma oranı | 11,5:1 |
Maksimum güç | 8.750 dev/dak'da 54,0 kW (73,4 PS) |
Limitli güç versiyonu | 7.750 dev/dak'da 35,0 kW (47,6 PS) |
Maksimum tork | 6.500 dev/dak'da 67,0 Nm (6,8 kg-m) |
Yağlama | Islak karter |
Debriyaj tipi | Islak,Çoklu disk |
Ateşleme sistemi | TCI |
Çalıştırma | Elektirik |
Şanzıman | senkromeç, 6 vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt tüketimi | 4,2 L/100 km |
CO2 emission | 98 g/km |
Yakıt sistemi | Yakıt enjeksiyon |
Özellik | Değer |
---|---|
Şasi | Diamond |
Kaster açısı | 23°40 |
Kaster mesafesi | 90 mm |
Ön süspansiyon | Teleskopik amortisör |
Arka süspansiyon | Salınım kolu, mafsallı |
Ön teker harekti | 130 mm |
Arka teker harekti | 130 mm |
Ön fren | Hidrolik çift diks freni,Ø 298 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk fren,Ø 245 mm |
Ön lastik | 120/70ZR17M/C (58 W) Tubeless |
Arka lastik | 180/55ZR17M/C (73 W) Tubeless |
Özellik | Değer |
---|---|
Toplam uzunluk | 2.070 mm |
Toplam genişlik | 705 mm |
Toplam yükseklik | 1.160 mm |
Sele yüksekliği | 835 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.395 mm |
Minimum yerden yükseklik | 135 mm |
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 188 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 13,0 L |
Yağ tankı kapasitesi | 3,0 L |
{{ item.UrunAdi }} |
{{ item.UrunKodu }} |
Tutar: {{ (item.SatisFiyati | number) || 'Bilinmiyor' }} TL |