R1M, yarış kazandıran Yamaha M1 MotoGP motosikletlerinden ilham alan radikal fabrika motosikleti görünümüyle sunulmaktadır. Agresif ön tasarım ve ön cam, en az sürtünme için alçak bir ön alan sağlar. Entegre karenaj, daha sıkı bir sarılma pozisyonuyla en verimli aerodinamik özellikleri sağlamak üzere yakıt deposunun yanlarına doğru pürüzsüz bir şekilde akar.
Öhlins Elektronik Yarış Süspansiyonu (ERS), Yamaha'nın üretim modellerinde kullanılmış en gelişmiş süspansiyon sistemidir. Gelişmiş yazılımı viraj almanızı, frenlemenizi ve daha verimli bir şekilde hızlanmanızı sağlar. Kullanıcı dostu arayüzü, farklı pistlere ve yüzey koşullarına uygun, hızlı süspansiyon ayarı değişiklikleri yapmanıza olanak tanır.
R1M, daha tutarlı sönümleme performansıyla daha iyi yüzey geri bildirimi için yüksek teknolojili Öhlins NPX gaz çatallarıyla donatılmıştır. Çatal dingil braketlerindeki küçük bir gaz bölmesi, açılma hareketindeki kavitasyonu azaltmak için 0,6 Mpa iç basınç uygular. Bu, sönümleme sisteminin daha verimli çalışmasını sağlar ve daha fazla kontrol ile size bir kesinlik hissi verir.
R1M'de, yarışa hazır düşük ağırlıkla birlikte en iyi kütle merkezini sağlamak için karbon gövde ve ön çamurluğun yanı sıra magnezyum jantlar ve arka şasiyle titanyum bir alt karenaj kapağı bulunur. Ayrıca bu gelişmiş pist motosikleti son derece yüksek teknik özelliklerini vurgulayan yeni bir karbon kuyruğa da sahiptir.
R1M'ye sahip olmak mutlaka gurur verir. Ne de olsa bu, Yamaha'nın bugüne kadarki en seçkin üretimi. Bu motosikletin özel statüsünü vurgulamak amacıyla R1M'in üzerinde benzersiz üretim numarasını gösteren ve özel olarak işlenmiş bir plaka bulunur.
Tur sürenizi kısaltmak için yarış pistinde her durumda hassas kontrole ihtiyacınız olur. R1M'nin iki mod içeren Fren Kontrolü (BC) sistemi, yatış açısı ve kayma ivmesi gibi verileri analiz eder. Ayrıca, sorunsuz ve daha hızlı tur süreleri için tekerlek kilitlenmelerini önlemek üzere hidrolik fren basıncını anında düzenler.
Yarış pistinde olduğunuzda kontrol her şeydir ve R1M'nin Motor Freni Yönetimi (EBM) sistemi, farklı sürüş koşulları için en iyi motor frenleme kuvvetini seçmenize olanak sağlar. EBM; üç motor frenleme moduna dair bir seçenek sunmak için çeşitli sensörlerden gelen verileri kullanarak gaz kelebeğinin açılmasını, ateşleme zamanlamasını ve yakıt enjeksiyon hacmini ayarlar.
M1 MotoGP teknolojisiyle geliştirilen 998 cc motor, verimlilik artışı için geniş bir püskürtme açısı sağlayan Bosch enjektörlerle donatılmıştır. Özel olarak tasarlanmış takip makarası kolları ve kam lobları, olağanüstü ve yüksek devir performansı sağlar. Bu EU5 cross plane (çapraz düzlem) teknolojisine sahip motor optimum performans için yüksek verimli bir yağlama sistemine de sahiptir.
Yamaha Çip Kontrollü Gaz Kelebeği (YCC-T), hassas kontrol için doğal bir his veren yüksek teknolojili bir büküm kavrama tertibatı tarafından etkinleştirilir. Yumuşak ve yenilikçi bir his veren bir yay, kaydırıcı ve dişliyle donatılmış hafif APSG (Hızlandırıcı Konum Sensörü Kavraması) büküm kavraması anında gaz tepkisi verir.
R1M’in Kalkış Kontrol Sistemi (LCS), çok çeşitli sensörlerden gelen verileri kullanarak yarış başlangıçlarında size yüksek düzeyde kontrol sağlar. LCS1 modu, en hızlı ve en agresif kalkışlar için 41 derecelik bir gaz kelebeği açıklığı ile 9.000 dev/dak'da devreye girecek şekilde programlandı.
İster agresif şekilde hızlanıyor olun ister sert fren yapıyor ya da tam yatış açısıyla viraj alıyor olun, lastiklerinize tam olarak güvenmeniz gerekir. Yarış için geliştirilmiş deseniyle özel bir bileşime sahip olan 190 kesitli arkalı Bridgestone Battlax Racing Street RS11 lastikler, size olağanüstü bir hisle birlikte en yüksek çekiş seviyelerini sunar.
R1M'nin seçkin İletişim Kontrol Birimi (CCU); tur süreleri, hız, gaz kelebeği konumu, GPS ile izleme, yatış açısı ve daha fazlası dahil olmak üzere çok çeşitli verileri kaydetmenize olanak sağlayan bir veri kaydetme işlevine sahiptir. Bu birim ayrıca, çalışma modları görüntülenirken, indirilirken veya değiştirilirken Yamaha Sürüş Kontrolü (YRC) ile iletişim kurmak için de kullanılabilir.
Eğim, yalpalanma ve savrulmayı ölçen bir jiroskop ve G kuvveti sensörünün yanı sıra bir ivmeölçer ile donatılan gelişmiş 6 eksenli Atalet Ölçüm Birimi (IMU), hassas çalışma bilgilerini ECU'ya saniyede 125 kez gönderir. Bu veriler, ECU'nun elektronik sürücü yardımı özelliklerini çalıştırmasını sağlar ve daha kısa tur süreleri için en yüksek seviyede makine kontrolünü muhafaza eder.
R1M ile her sürüşünüzde gelişmiş elektronik kontrol teknolojilerinin size üstün bir motor ve şasi kontrol edilebilirliği sunduğundan emin olabilirsiniz. ERS, QSS, Teker Kaldırma Kontrolü, Kalkış Kontrolü, Kaydırma Kontrolü, Fren Kontrolü ve Motor Freni Yönetimi ile her durum için doğru ayarı seçebilirsiniz.
Yamaha, yarış kazandıran M1 MotoGP motosikletindeki en gelişmiş teknolojilerden bazılarını kullanarak yarış odaklı R1M'yi üretti. NPX kavitasyon önleyici gazlı ön amortisör çatallarına sahip son teknoloji ürünü Öhlins Elektronik Yarış Süspansiyonu (ERS), her pistte en iyi performansınızı ortaya çıkarır ve dar ön tasarımlı karbon gövde tur sürelerini kısaltmanıza yardımcı olur. Ancak R1M'yi gerçekten ezber bozan yapan unsurlar Fren Kontrolü, Motor Freni Yönetimi ve Kalkış Kontrolü gibi yüksek teknolojili sürücü yardımı özelliklerinin yanı sıra veri günlüğü tutabilen ve kablosuz motor ayarı sağlayan İletişim Kontrol Birimidir. Tamamen siyah jantlar, karbon gövde panelleri, siyah/gümüş depo rengi ve en yeni grafiklerle desteklenen R1M, en eksiksiz yarış pisti paketini sunan en üstün R Serisi motosikletidir.
Özellik | Değer |
---|---|
Maksimum tork | 11.500 dev/dak'da 113,3 Nm (11,6 kg-m) |
Yağlama | Islak Karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu Disk |
Ateşleme sistemi | TCI |
Çalıştırma | Elektirik |
Şanzıman | Senkromeç, 6 Vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt tüketimi | 6,8 L/100 km |
CO2 emission | 159 g/km |
Yakıt sistemi | Yakıt enjeksiyon |
Özellik | Değer |
---|---|
Şasi | Aluminyum Deltabox şasi, Diamond |
Kaster açısı | 24° |
Kaster mesafesi | 102 mm |
Ön süspansiyon | Teleskopik Amortisörler |
Arka süspansiyon | Mafsallı, Salınım kolu |
Ön teker hareketi | 120 mm |
Arka teker hareketi | 120 mm |
Ön fren | Hidrolik çift disk, Ø320 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk, Ø220 mm |
Ön lastik | 120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless |
Arka lastik | 200/55 ZR17M/C (78W) Tubeless |
Özellik | Değer |
---|---|
Toplam uzunluk | 2.055 mm |
Toplam genişlik | 690 mm |
Toplam yükseklik | 1.165 mm |
Sele yüksekliği | 860 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.405 mm |
Minimum yerden yükseklik | 130 mm |
Ağırlık(dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 202 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 17,0 L |
Yağ tankı kapasitesi | 4,9 L |
{{ item.UrunAdi }} |
{{ item.UrunKodu }} |
Tutar: {{ (item.SatisFiyati | number) || 'Bilinmiyor' }} TL |