R1, M1 tarzı gövdesi ve motosiklete yarış için geliştirilmiş agresif bir profil kazandıran tam entegre karenajıyla ultra keskin bir görünüme sahiptir. Bu hafif gövde, olağanüstü yüksek hız performansı için motosikleti en iyi şekilde kavramanıza olanak tanıyarak en yüksek düzeyde aerodinamik verimlilik sağlar.
R1'in 4 silindirli 998 cc motorun önemli bir özelliği; güçlü, doğrusal tork sağlayan asimetrik 270°-180 -90°-180° ateşleme sırası olan crossplane (çapraz düzlem) teknolojisine sahip krank milidir. Özel olarak tasarlanmış takip makarası kollarıyla yüksek verimliliğe sahip bir hava giriş sistemi sunan yarış için geliştirilmiş bu motor, olağanüstü yüksek devir performansı sağlar.
Titanyum ve magnezyum gibi hafif malzemeler kullanılarak en yüksek kalite standartlarında üretilen R1, en üst düzeyde saygıyı hak eden ve sahip olmaktan gerçekten gurur duyacağınız yüksek teknolojili bir Supersport motosikletidir. Yeni nesil Icon Blue ve Midnight Black renk ve grafikleri, bu ikonik motosikletin üstün stilini vurgular.
R1, lamine tip sönümleme valfleriyle gelişmiş teknik özelliklere sahip 43 mm KYB amortisörlerle donatılmıştır. Gelişmiş arka amortisörleriyle birlikte bu süspansiyon sistemi size R1'i vücudunuzun bir parçası gibi hissettirecek şekilde yol ile bütünleşme hissi verir.
Teknoloji, sürüş tarzımızı değiştiriyor ve R1'de en az yedi elektronik kontrol sistemi bulunuyor. İki mod içeren Fren Kontrolü (BC) sistemi, yatış açısı ve kayma ivmelenmesi gibi verileri analiz ederek tekerleklerin kilitlenmesini önlemek için hidrolik fren basıncını düzenler.
Sokakta veya pistteyken kontrol her şeydir ve Motor Freni Yönetimi (EBM) sistemi, motor frenleme kuvvetini ayarlamanıza olanak sağlar. EBM; farklı sürüş koşullarına uyum sağlayan üç motor frenleme moduna dair bir seçenek sunmak için çeşitli sensörlerden gelen verileri kullanarak gaz kelebeğinin açılmasını, ateşleme zamanlamasını ve yakıt enjeksiyon hacmini ayarlar.
Yarış genleri taşıyan M1 tarzı gövde, keskin ve tehditkar bir görünüme sahip LED farlarla donatılmıştır. R1'in agresif yüzü ayrıca motosikletin sokaktaki varlığını güçlendiren ve safkan yarış genleriyle gelişmiş tasarımını vurgulayan kompakt pozisyon lambalarıyla donatılmıştır.
Yamaha Çip Kontrollü Gaz Kelebeği (YCC-T), hassas kontrol için doğal bir his veren yüksek teknolojili bir büküm kavrama tertibatı tarafından etkinleştirilir. Yumuşak ve yenilikçi bir his veren bir yay, kaydırıcı ve dişliyle donatılmış hafif APSG (Hızlandırıcı Konum Sensörü Kavraması) büküm kavraması anında gaz tepkisi verir.
R1’in Kalkış Kontrol Sistemi (LCS), çok çeşitli sensörlerden gelen verileri kullanarak yarış başlangıçlarında size yüksek düzeyde kontrol sağlar. LCS1 modu, en hızlı ve en agresif kalkışlar için 41 derecelik bir gaz kelebeği açıklığı ile 9.000 dev/dak'da devreye girecek şekilde programlandı.
Monoblok kaliperli ikili 320 mm ön diskleri, olağanüstü frenleme hissi ve performansıyla ünlüdür ve R1, hassas ve güçlü frenleme sağlayan yüksek sürtünmeli bir balata malzemesiyle donatılmıştır. Bu sayede, bu efsanevi Supersport'un tüm potansiyelini keşfedebilirsiniz.
R1'inizde ister agresif şekilde hızlanıyor olun ister sert fren yapıyor ya da tam yatış açısıyla viraj alıyor olun, lastiklerinize tam olarak güvenmeniz gerekir. Yarış için geliştirilmiş deseniyle özel bir bileşime sahip olan 200 kesitli arkalı Bridgestone Battlax Racing Street RS11 lastikler, size olağanüstü bir hisle birlikte en yüksek çekiş seviyelerini sunar.
Piyasanın en gelişmiş gösterge panellerinden biri olan ve sınıfının lideri İnce Film Transistör (TFT) LCD tam renkli ekran, BC ve EBM sistemlerinin göstergeleri dahil olmak üzere birçok bilgiyi okunması kolay bir formatta gösterir. Elektronik kontrollerden herhangi birini ayarlamak istediğinizde tek yapmanız gereken, YRC ekranına geçerek ve tercihlerinizi yapmaktır.
R1'de kullanılan tüm ileri teknolojiler, Yamaha'nın en üst düzeyde koşulan yarışlara katılımından elde edilen bilgiler kullanılarak geliştirilmiştir. Olağanüstü 998 cc 4 silindirli EU5 crossplane (çapraz düzlem) teknolojisine sahip motorun M1 ünitesiyle doğrudan bir kan bağı bulunuyor; aerodinamik gövde ise doğrudan yarış pistlerinde kazanılan deneyimlerle geliştirildi. Ancak hepsinin ötesinde, bu motosikletin bu kadar özel olmasını sağlayan unsur R1'in inanılmaz akıllı elektronik donanımıdır. Kablolu sürüş gaz kelebeği, Kalkış Kontrol Sistemi (LCS), Motor Freni Yönetimi (EBM), Fren Kontrolü (BC) ve çok daha fazlasıyla donatılmış bu motosiklet, yolda ve pistte liderlik etmek için tasarlanmış en üst düzey Yamaha Supersport'tur. Yeni nesil Icon Blue ve Yamaha Black renk düzeni ve grafiklerinde sunulmaktadır.
Özellik | Değer |
---|---|
Motor tipi | 4-zamanlı, Sıvı-soğutmalı, 4-subap, DOHC, 4-subap |
Motor hacmi | 998cc |
Çap x Strok | 79,0x50,9mm |
Sıkıştırma oranı | 13,0:1 |
Maksimum güç | 13.500 dev/dak'da 147,1 kW (200,0 PS) |
Maksimum tork | 11.500 dev/dak'da 113,3 Nm (11,6 kg-m) |
Yağlama | Islak Karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu Disk |
Ateşleme sistemi | TCI |
Çalıştırma | Elektirik |
Şanzıman | Senkromeç, 6 Vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt tüketimi | 6,8 L/100 km |
CO2 emission | 159 g/km |
Yakıt sistemi | Yakıt enjeksiyon |
Özellik | Değer |
---|---|
Şasi | Aluminyum Deltabox şasi, Diamond |
Kaster açısı | 24° |
Kaster mesafesi | 102 mm |
Ön süspansiyon | Teleskopik Amortisörler |
Arka süspansiyon | Mafsallı, Salınım kolu |
Ön teker hareketi | 120 mm |
Arka teker hareketi | 120 mm |
Ön fren | Hidrolik çift disk, Ø320 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk, Ø220 mm |
Ön lastik | 120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless |
Arka lastik | 190/55 ZR17M/C (75W) Tubeless |
Özellik | Değer |
---|---|
Toplam uzunluk | 2.055 mm |
Toplam genişlik | 690 mm |
Toplam yükseklik | 1.165 mm |
Sele yüksekliği | 860 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.405 mm |
Minimum yerden yükseklik | 130 mm |
Ağırlık(dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 201 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 17,0 L |
Yağ tankı kapasitesi | 4,9 L |
{{ item.UrunAdi }} |
{{ item.UrunKodu }} |
Tutar: {{ (item.SatisFiyati | number) || 'Bilinmiyor' }} TL |