SP'nin yüksek statüsü, R1M'den esinlenen özel Icon Performance renkleriyle vurgulanır. Supersport'tan ilham alan bu renkler, MT-09 SP'nin spor karakterini güçlendirerek Yamaha'nın bugüne kadarki en gelişmiş yüksek performanslı üretimi olan R1M ile yakın teknolojik bağlarını vurgular. Fırçalanmış alüminyum arka maşa gibi bir birinci sınıf kaplama, motosikletin yüksek kaliteli görünümünü ve hissini daha da artırır.
MT-09 SP; SPORT, STREET, RAIN olmak üzere fabrikada ayarlanmış üç sürüş modu ve iki özelleştirilebilir moda ek olarak belirli pist koşullarına uyacak şekilde dört modeli özelleştirmenize olanak tanıyan özel TRACK moduyla donatılmıştır. Her bir TRACK modu, iki motor freni yönetimi ayarı arasında seçim yapma ve fren kontrolü seviyesini değiştirme işlevi de dahil olmak üzere daha gelişmiş ve özel ayarlara olanak tanır. Ayrıca arka kısımdaki ABS pist performansını artırmak için kapatılabilir özelliktedir.
Ünlü İtalyan firmasının en son teknolojisiyle donatılmış yeni Brembo tek gövdeli Stylema® kaliperler, fren performansını iyileştirir. Kaliperler, geleneksel kaliperlere kıyasla daha ince bir piston ve fren balatası alanının yanı sıra daha hafif, daha rijit ve gelişmiş bir frenleme kontrolü sunar. Ayrıca daha büyük çaplı pistonların sunduğu yüksek frenleme kuvvetleri sayesinde frenleme performansı bir üst seviyeye taşınır.
SP'ye özel birinci sınıf süspansiyon, Hyper Naked sınıfına Supersport düzeyinde bir yol tutuşu ve hassasiyet kazandırır. 41 mm DLC kaplamalı KYB amortisör çatalları ve Öhlins arka amortisör, daha yüksek yay hızıyla sportif sürüş sırasında daha fazla heyecan ve olağanüstü bir denge sunar. Ön yük, tepki ve sıkıştırma sönümlemesi için tamamen ayarlanabilir amortisör çatallarıyla çeşitli farklı sürüş koşullarına uyacak şekilde ince ayar yapılabilir. Öhlins amortisör, uzaktan ön yük ayarlayıcı sayesinde hızlı ve kolay değişiklikler yapmaya olanak tanır.
Teknolojik ilerlemeyi bir sonraki seviyeye taşıyan MT-09 SP, Yamaha'nın Akıllı Anahtar Sistemine sahip ilk Hyper Naked modelidir. Motor, akıllı anahtarın belirli bir mesafede (ör. cebinizde) olması koşuluyla, bu yeni anahtara basılıp anahtarın çevrilmesiyle çalıştırılır. Bu yeni anahtar, yakıt deposu kapağını kilitleme ve kilit açma işleviyle sürüş deneyimini daha da basitleştirir
MT-09 SP modelinin yüksek teknolojili sürücü yardımı özelliklerini üç modlu Çekiş Kontrol Sistemi (TCS), Kaydırma Kontrol Sistemi (SCS), ön tekerlek Kaldırma Kontrol Sistemi (LIF) ve Fren Kontrolü Sistemi (BC) dahil R1 modelinden yola çıkılarak geliştirilen kompakt altı eksenli IMU yönetir. Sınıfının en iyisi bu teknoloji, üretilen tork seviyesini kontrol eden ve aşırı frenleme sırasında arka tekerleği kilitleyerek denge sağlayan bir Geri Kayma Regülatörü (BSR) ile sunulur.
Tam renkli 5 inç TFT gösterge, SP'ye özgü TRACK teması da dahil olmak üzere yeni elcik anahtarlarını kullanarak aralarında gezinebileceğiniz, kişisel gereksinimlerinize ve sürüş durumunuza uyum sağlayan beş farklı tema seçeneğiyle sunulur. Ayrıca MyRide uygulaması aracılığıyla akıllı telefonunuzu yeni TFT ekrana bağlayarak müzik dinleyebilir*, aramalar ve mesaj bildirimleri hakkında bilgi alabilirsiniz. Ücretsiz Garmin StreetCross uygulaması aracılığıyla yolculuklularınızı kolaylaştıran tam harita destekli navigasyondan da yararlanabilirsiniz. * MT-09 SP'ye bağlanabilen Bluetooth bağlantılı kulaklık gerektirir. Kulaklık dahil değildir.
Çevikliği ve dengesi ile tanınan MT-09 SP, farklı sürüş stilleri için daha fazla hareket özgürlüğü sunarak sürücünün motosikletle bütünleşmesini sağlayan gelişmiş bir ergonomi ile tasarlanmıştır. Bu işlev, alçaltılmış elcik pozisyonu ve iki özelleştirilebilir konumun yanı sıra yeniden tasarlanan ayarlanabilir ayaklıklarla sağlanır. Yeni iki parçalı sele tasarımı sürüş sırasındaki özgürlük hissini daha da artırır.
CP3'ün yoğun bir his sunan kükreme sesi, en belirleyici özelliklerinden biridir ve gaz kolunun her çevrilişinde saf adrenalin hissi uyandırır. MT-09 SP, yüksek frekanslı sesleri vurgulayan özel olarak tasarlanmış hava giriş kanallarıyla donatılmıştır. Bu kanallar, özellikle yüksek hızda, yakıt deposunun üstünde yer alan akustik amplifikatör ızgarasıyla vurgulanarak CP3'ün canlı sesini doğrudan size iletir.
Sıvı soğutmalı üç silindirli motor, hafif ve güçlü olmasının yanı sıra düşük devirde yüksek tork sağlar. CP3'ün indüksiyon ve egzoz seslerinin akustik uyumu sayesinde hızlanma hissini artıran ünlü kükreme sesi ortaya çıkar. Yakıt enjektörleri daha yüksek verimlilik sağlarken, optimize edilmiş dişli oranları ve geliştirilmiş A&S (destekli ve kaydırmalı) debriyaj, motorun yüksek güç çıkışıyla uyumu sağlar.
Kompakt CF (Controlled Filling) dökme alüminyum şasi tasarımı, mükemmel sürücü geri bildirimi ve stabilite için daha yüksek seviyede şasi rijitliği sunan ikonik Deltabox yerleşimine modern bir görünüm kazandırır. Optimize edilmiş arka maşa pivot yapısı ile hafif ve ince şasisi daha konforlu bir his sunarak MT-09 SP'yi her türlü sportif sürüş için ideal bir yol arkadaşı haline getirir.
Entegre yeni elcik anahtarı grupları, MT-09 SP'nin akıllı telefon bağlantısı, navigasyon ve sürüş modlarının yanı sıra daha fazla menü seçeneğiyle çok çeşitli işlevlerin çalıştırılmasını sağlar. Sezgisel yeni dönüş sinyali işlevleri, sürüş deneyimini daha da geliştirir. Dönüş sinyalleri, gösterge düğmesine hafifçe tıklandığında şerit değiştirirken kullanılmak üzere üç kez yanıp söner, düğmeye tam tıklandığında ise sürekli yanar. Dönüş sinyalleri ayrıca 15 saniye geçince ve motosiklet 150 metreden fazla yol kat ettikten sonra kendiliğinden kapanır. Yeni Acil Durdurma Sinyali (ESS), sistem ani bir frenleme algıladığında dörtlü flaşörleri de devreye alır.
Farklı pistlere ya da koşullara uyum sağlayacak şekilde özelleştirilebilen gelişmiş pist odaklı sürücü modları ve 890 cc EU5+ CP3 motorun heyecan verici torkuyla benzersiz bir deneyim yaşayın. SP'ye özel DLC kaplamalı 41 mm altın sarısı KYB ön amortisör çatalları, tamamen ayarlanabilir Öhlins arka amortisöre uyum sağlayan tasarımıyla şimdiye kadarki en gelişmiş Hyper Naked sürüş deneyimini sunar. Manete ilk dokunduğunuz andan itibaren daha hassas bir frenleme hissi sunan Brembo Stylema kaliperler sayesinde frenleme performansınızı bir üst seviyeye taşıyın. R1M'den ilham alan özel görünüm ve fırçalanmış alüminyum arka maşa gibi üstün özellikler SP kalitesini kanıtlarken Hyper Naked serisinin teknolojide geldiği nokta, yeni Akıllı Anahtar Sistemi ile vurgulanır.
Özellik | Değer |
---|---|
Motor tipi | 4-zamanlı, Sıvı-soğutmalı, DOHC, 4-subap, In-Line Three-Cylinder |
Motor hacmi | 890 cc |
Çap x Strok | 78,0 × 62,1 mm |
Sıkıştırma oranı | 11,5 : 1 |
Maksimum güç | 10.000 dev/dak'da 87,5 kW (119,0 PS) |
Limitli güç versiyonu | Kısıtlamalı A2 modeli - 6.000 dev/dak'da 35,0 kW (47,6 PS) Kısıtlamasız A2 modeli - 9.000 dev/dak'da 70,0 kW (95,2 PS) |
Maksimum tork | 7.000 dev/dak'da 93,0 Nm (9,5 kgf-m) |
Yağlama | Islak Karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu Disk |
Ateşleme sistemi | TCI |
Çalıştırma | Elektirik |
Şanzıman | Senkromeç, 6 Vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt tüketimi | 5,0 L/100 km |
CO2 emission | 116 g/km |
Yakıt sistemi | Yakıt enjeksiyon |
Özellik | Değer |
---|---|
Şasi | Diamond |
Kaster açısı | 24°40' |
Kaster mesafesi | 108 mm |
Ön süspansiyon | Upside Down (USD) teleskopik amortisör, Ø 41 mm |
Arka süspansiyon | Mafsallı, Salınım kolu |
Ön teker hareketi | 130 mm |
Arka teker hareketi | 117 mm |
Ön fren | Hidrolik çift disk, Ø298 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk, Ø245 mm |
Ön lastik | 120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless |
Arka lastik | 180/55 ZR17M/C (73W) Tubeless |
Özellik | Değer |
---|---|
Toplam uzunluk | 2.090 mm |
Toplam genişlik | 820 mm |
Toplam yükseklik | 1.145 mm |
Sele yüksekliği | 825 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.430 mm |
Minimum yerden yükseklik | 140 mm |
Ağırlık(dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 194 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 14 L |
Yağ tankı kapasitesi | 3,50 L |
{{ item.UrunAdi }} |
{{ item.UrunKodu }} |
Tutar: {{ (item.SatisFiyati | number) || 'Bilinmiyor' }} TL |