MT-07 Pure, agresif yüzü, eğimli yan hava girişleri ve çarpıcı güzel görünümüyle bir Yamaha Hyper Naked'den beklediğiniz sokak duruşu ve tarzıyla sunulur. Bu çok yönlü ve çevik motosiklete farklı açılardan baktığınızda her sürüşte sizi mutlu etmek için üretildiğini anlarsınız.
Bu çok özel bir motordur. MT-07 Pure'a asimetrik bir ateşleme sırası ve dikkat çekici bir egzoz sesi kazandıran Yamaha'nın yeni çapraz düzlem konsepti kullanılarak geliştirilen bu 690 cc 2 silindirli tasarım gerçekten de benzersiz bir karaktere sahiptir. Güçlü doğrusal torku, tüm motor devirlerinde heyecan verici hızlanma sağlarken etkileyici yakıt tasarrufu özellikleri, yüksek sürüş menzili sunarak çalıştırma maliyetlerini en aza indirmeye yardımcı olur.
MT-07 Pure'a oturur oturmaz, doğal ergonomisinin hem sportif hem de kolay ve konforlu bir sürüş deneyimi sunduğunu görebilirsiniz. Elcik, sele ve ayaklık arasındaki bağlantı, frenleme, hızlanma ve viraj alma sırasında yüksek düzeyde sürüş hakimiyeti sağlayan gelişmiş bir sürüş pozisyonu sunar.
MT-07 Pure'un fütüristik görünümü, bu özel Hyper Naked'a kendine özgü görünümünü veren LED pozisyon lambalarıyla çevrili merkezi bir LED farla tamamlanır. Kompakt uzun/kısa huzmeli far, güçlü bir aydınlatma sunar. İkili pozisyon lambaları ise diğer yol kullanıcıları tarafından daha rahat görülebilmenizi sağlar.
Bu çok satan Hyper Naked, size en üst düzey kontrol sağlamak üzere tasarlanmıştır. 298 mm çift ön diskler ve 4 pistonlu kaliperler, tüm hızlarda aşamalı frenleme gücü sağlar.
160.000'den fazla Avrupalı sürücü tarafından tercih edilen MT-07'nin sınıfının en çok satan motosikleti olmasının nedenlerinden biri, kompakt ve çok yönlü şasi ile birleştirilmiş büyük motosiklet karizması ve stilidir. 805 mm'lik alçak sele yüksekliği, 1400 mm'lik tekerlekler arası mesafesi ve 780 mm'lik genişliği ile bu Hyper Naked, şehir içinde ve otobanda eğlenceli bir sürüş deneyimi sunar.
Çevik, hafif ve hızlı tepki veren yol tutuşu özellikleriyle tanınan Yamaha MT modellerinde bu özelliklere katkı sağlayan en önemli faktörlerden biri de kütle merkezli tasarımlarıdır. Önemli bileşenlerin motosikletin merkezine mümkün olduğunca yakın yerleştirilmesi sayesinde kompakt şasi dengeli ve çevik bir hisle daha keyifli bir sürüş deneyimi sunar.
Kolay okunan Inverted dijital ekran ve spot renkli simgelerin bulunduğu LCD gösterge, MT-07 Pure'un sürüş keyfine öncelik veren saf karakteriyle mükemmel uyum sağlar.
Düz üst kısım ve maksimum diz kavrama özelliğiyle tasarlanan yan kısımlara sahip 14 litrelik yakıt deposu, bu tasarımın ana bileşenidir. Motosikletin agresif güzel görünümünü ve MT genlerini güçlendiren açısal şekle sahiptir.
MT-07 Pure, yumuşak ve hızlı tepki veren süspansiyon özelliklerine katkıda bulunan minimum yaysız ağırlık için hafif alüminyum jantlarla donatılmıştır. Ayrıca çevik yol tutuşu ve yüksek çekiş seviyeleri sunan 120/70-17 ön lastik ve 180/55-17 arka lastiğe sahiptir
Motosikletin 690 cc CP2 motorunu çalıştırır çalıştırmaz bunun çok özel bir motosiklet olduğunu hemen anlayacaksınız. Yamaha'nın cross plane (çapraz düzlem) teknolojisi kullanılarak geliştirilen motorun asimetrik ateşleme sırası, güçlü ve doğrusal torkla heyecan verici bir hızlanma sağlarken titreşimli egzoz her sürüşte mükemmel bir ses performansı sunar. MT-07 Pure, doğal ergonomisi sayesinde her sürücü için ideal uyumu sunar. Motosikletin kompakt boyutları, bu en çok satan Hyper Naked'in her koşulda en çevik performanslardan birini göstermesini sağlar. Heyecan verici bir sürüş deneyimiyle tüm dikkatleri üzerine çeken bu motosiklet, istediğiniz tüm özelliklere sahip olabilecek şekilde tasarlanmıştır. Hatta çok daha fazlasını sunar.
Özellik | Değer |
---|---|
Motor tipi | 2-silindir, 4-zamanlı, Sıvı-soğutmalı, DOHC, 4-subap |
Motor hacmi | 689 cc |
Çap x Strok | 80.0 mm x 68.6 mm |
Sıkıştırma oranı | 11,5 : 1 |
Maksimum güç | 8.750 dev/dak'da 54,0 kW (73,4 PS) |
Limitli güç versiyonu | 35,0 kW (47,6 PS) @ 7.750 rpm |
Maksimum tork | 6.500 dev/dak'da 67,0 Nm (6,8 kg-m) |
Yağlama | Islak Karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu Disk |
Ateşleme sistemi | TCI |
Çalıştırma | Elektirik |
Şanzıman | Senkromeç, 6 Vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt tüketimi | 4,2 L/100 km |
CO2 emission | 98 g/km |
Yakıt sistemi | Yakıt enjeksiyon |
Özellik | Değer |
---|---|
Şasi | Diamond |
Kaster açısı | 24°50 |
Kaster mesafesi | 90 mm |
Ön süspansiyon | Teleskopik çatal |
Arka süspansiyon | Mafsallı, Salınım kolu |
Ön teker hareketi | 130 mm |
Arka teker hareketi | 130 mm |
Ön fren | Hidrolik ikili disk, Ø298 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk, Ø245 mm |
Ön lastik | 120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless |
Arka lastik | 180/55 ZR17M/C (73W) Tubeless |
Özellik | Değer |
---|---|
Toplam uzunluk | 2.085 mm |
Toplam genişlik | 780 mm |
Toplam yükseklik | 1.105 mm |
Sele yüksekliği | 805 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.400 mm |
Minimum yerden yükseklik | 140 mm |
Ağırlık(dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 184 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 14 L |
Yağ tankı kapasitesi | 3.0 L |
{{ item.UrunAdi }} |
{{ item.UrunKodu }} |
Tutar: {{ (item.SatisFiyati | number) || 'Bilinmiyor' }} TL |