MT-25'ün EU5+ 250 cc sıvı soğutmalı 2 silindirli motoru, heyecan verici yüksek tork performansı sunan hafif dövme pistonlarla donatılmıştır. Hafif bir his sunan debriyaj, MT-25'ü şehir içinde sürüş yaparken daha da eğlenceli hale getirir. Gelişmiş yakıt enjeksiyon sistemi anında gaz tepkisi sağlar.
MT-25, şüphesiz ki Yamaha'nın efsanevi Hyper Naked ailesinin vazgeçilmez bir üyesidir. Agresif ön far tasarımı, hava kanalları ve özel tasarımlı yakıt deposuyla gerçek anlamda "Master of Torque" hissiyatını sağlar.
MT-25, Japonya'nın Karanlık Tarafı'ndan ilham alan bir felsefeyle tasarlanmıştır. Bu felsefe, karanlık ve agresif büyük motosiklet görünümünü vurgulayan ön yüz tasarımında da hissedilir. Ayrıca, mükemmel bir aydınlatma için orta kısma monte edilmiş güçlü bir LED farla karanlığı yarıp yolu aydınlatabilirsiniz.
Yamaha'nın Hyper Naked motosikletleri, agresif tasarımları ve güçlü tarzları sayesinde kolayca ayırt edilebilir. MT-25, sürücünün rahat oturmasını sağlayan özel tasarım bir yakıt deposu ile sunulur. Agresif hava kanalları ve yeni tasarlanmış kuyruk bölümü, A2 sınıfı ehliyetle kullanılabilen bu MT'nin görünümünü ve gövde tasarımını geliştirir.
Kompakt baklava tipi boru şasi, düşük ağırlığı ve mükemmel gücü bir araya getirerek trafikte kıvraklık söz konusu olduğunda keskin yol tutuşu ve kolay manevra kabiliyeti sunar. MT-25 ayrıca, Upside Down (USD) amortisörler ve ideal arka amortisör ayarlarıyla şehre meydan okumaya her zaman hazır!
MT-25, Hyper Naked ailesinin radikal görünümüne uyum sağlayan ve kolay anlaşılır bilgiler sunan şık bir LCD göstergeye sahiptir. Bu en yeni model ayrıca MyRide uygulaması aracılığıyla sağlanan akıllı telefon bağlantısı ile gelen aramalar ve mesajlar hakkında bilgi verir.
MT-25, Hyper Naked ailesinin radikal görünümüne uyum sağlayan ve kolay anlaşılır bilgiler sunan şık bir LCD göstergeye sahiptir. Bu en yeni model ayrıca MyRide uygulaması aracılığıyla sağlanan akıllı telefon bağlantısı ile gelen aramalar ve mesajlar hakkında bilgi verir.
Yamaha'nın her Hyper Naked modeli, heyecan verici torkun üstesinden gelmek için üstün bir yol tutuşu sunar. MT-25, Upside Down (USD) ön amortisör çatalları da dahil olmak üzere “büyük motosiklet” sınıfındaki donanımlara sahiptir. 37 mm amortisörler ve döküm alüminyum üst üçlü kelepçe ile donatılen ön taraf, motosikletin yüksek teknik özelliklerine güç katarak güvenli ve sorunsuz bir sürüş sağlar.
MT-25, frenleme, viraj alma ve hızlanma sırasında dengeli bir sürüş sağlayan 573 mm uzunluğunda asimetrik bir arka maşa ile donatılmıştır ve sürüş konforu ve performansını artırmak için arka amortisörde ideal ön yükleme ve sönümleme ayarlarına sahiptir.
MT-25'e biner binmez, doğal dik sürüş pozisyonu ve sağladığı kalite hissinin yanı sıra gelişmiş teknik özelliklerini de beğeneceksiniz. Döküm alüminyum üçlü kelepçesi, LCD ekranı ve şık LED aydınlatmaları ile bu modelin, standart olarak orijinal büyük motor görünümü ve hissi sunan ve en çok arzu edilen A2 sınıfındaki modellerden biri olduğunu göreceksiniz.
Yamaha'nın daha büyük Hyper Naked modellerinden esinlenen MT-25'ün agresif görünümü doğrudan Japonya'nın Karanlık Ruhu felsefesiyle tasarlanmıştır. Yeni çift ön far tasarımı, Upside Down (USD) amortisörler ve geniş yakıt deposu, dinamik MT ailesi görünümünü vurgulayarak üstün performanslı 250 modelini ortaya çıkarıyor. Ancak bu hafif Hyper Naked'ı çekici ve arzu edilir hale getiren şey aslında saf MT DNA'sı ile üretilmiş olmasıdır. Bu sayede her sürüş heyecan verici ve bağımlılık yaratan bir deneyime dönüşür. Her fırsatta dışarı çıkıp motosikletinizi sürmek isteyeceksiniz. Çünkü bu motosiklet, sürüşten aldığınız keyfi maksimuma çıkartacak .
Özellik | Değer |
---|---|
Motor tipi | 4-zamanlı, 2-silindir, Sıvı-soğutmalı, DOHC, 4-subap |
Motor hacmi | 250 cc |
Çap x Strok | 68.0 mm x 44.1 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.6:1 |
Maksimum güç | 26.4kW (35.9PS) @ 12000 dev/dk. |
Maksimum tork | 10.000 dev/dak'da 22,6 Nm (2,3 kgf-m) |
Yağlama | Islak Karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu Disk |
Ateşleme sistemi | TCI |
Çalıştırma | Elektirik |
Şanzıman | Senkromeç, 6 Vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt tüketimi | 3,7 L/100 km |
CO2 emission | 85 g/km |
Yakıt sistemi | Yakıt enjeksiyon |
Özellik | Değer |
---|---|
Şasi | Diamond |
Kaster açısı | 25° |
Kaster mesafesi | 95 mm |
Ön süspansiyon | Teleskopik çatal, Ø37.0 mm iç tüp |
Arka süspansiyon | Salınım kolu |
Ön teker hareketi | 130 mm |
Arka teker hareketi | 125 mm |
Ön fren | Hidrolik tek disk, Ø298 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk, Ø220 mm |
Ön lastik | 110/70 R17M/C (54H) Tubeless |
Arka lastik | 140/70 R17M/C (66H) Tubeless |
Özellik | Değer |
---|---|
Toplam uzunluk | 2.090 mm |
Toplam genişlik | 745 mm |
Toplam yükseklik | 1.070 mm |
Sele yüksekliği | 780 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.380 mm |
Minimum yerden yükseklik | 160 mm |
Ağırlık(dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 167 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 14 L |
Yağ tankı kapasitesi | 2,50 L |
Özellik | Değer |
---|---|
Ekran Tipie | LCD |
Akıllı Telefon Bağlantısı | MyRide |
Adaptif Sürüş Kontrol | Hayır |
Ekranda Navigasyon | Hayır |
{{ item.UrunAdi }} |
{{ item.UrunKodu }} |
Tutar: {{ (item.SatisFiyati | number) || 'Bilinmiyor' }} TL |