8:00 AM - 5:00 PM, NEWYORK, USA
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Motor Tipi | Tek silindir, sıvı-soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC |
Motor hacmi | 395cc |
Çap x Strok | 83.0 mm x 73.0 mm |
Sıkıştırma Oranı | 10.6 : 1 |
Maksimum güç | 24.5 kW @ 7,000 dev./dk. |
Maksimum Tork | 36.0 Nm @ 6,000 dev/dk. |
Yağlama | Islak karter |
Yakıt Sistemi | Yakıt Enjeksiyon |
Çalıştırma | Elektrik |
Şanzıman | V-Kayışı Otomatik |
Yakıt Tüketimi | 4.18l/100km |
CO2 Emission | 96g/km |
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Ön teker hareketi | 110 mm |
Ön süspansiyon | Teleskopik çatal |
Arka süspansiyon | Tek kol |
Arka teker hareketi | 107 mm |
Ön fren | Hidrolik çoklu disk, Ø267 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk, Ø267 mm |
Ön lastik | 120/70-15 |
Arka lastik | 150/70-13 |
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Toplam uzunluk | 2,185 mm |
Toplam genişlik | 766 mm |
Toplam yükseklik | 1,415-1,465 mm (adjustable windscreen) |
Sele yüksekliği | 800 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1,567 mm |
Minimum yerden yükseklik | 90 mm |
Islak Ağırlık | 210kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 13 litre |
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.