8:00 AM - 5:00 PM, NEWYORK, USA
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Motor Tipi | 3-silindir, 4-zamanlı, sıvı-soğutmalı, DOHC, 4-subap |
Motor hacmi | 847 cm³ |
Çap x Strok | 78.0 mm x 59.1 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.5 : 1 |
Maksimum güç | 84.6kW (115PS) @ 10,000 dev/dk. |
Maksimum tork | 87.5Nm (8.9kg-m) @ 8,500 dev/dk. |
Yağlama | Islak karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu disk |
Çalıştırma | Elektrik |
Şanzıman | Sıralı, 6 vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt Tüketimi | 5.2l/100km |
CO2 emission | 120g/km |
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Şasi | Diamond |
Ön teker hareketi | 137 mm |
Kaster Açısı | 25º |
Ön süspansiyon | Teleskopik çatal |
Arka süspansiyon | Salınım kolu, (mafsallı) |
Arka teker hareketi | 130 mm |
Ön fren | Hidrolik çoklu disk, Ø298 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk, Ø245 mm |
Ön lastik | 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) |
Arka lastik | 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) |
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Toplam uzunluk | 2,075 mm |
Toplam genişlik | 815 mm |
Toplam yükseklik | 1,135 mm |
Sele yüksekliği | 830 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.440 mm |
Minimum yerden yükseklik | 135 mm |
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 195 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 14 litre |
Yağ tankı kapasitesi | 3,4 litre |
Uyarı | EU4 compliant |
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.