8:00 AM - 5:00 PM, NEWYORK, USA
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Motor Tipi | 2-silindir, 4-zamanlı, sıvı-soğutmalı, DOHC, 4-subap |
Motor hacmi | 689 cm³ |
Çap x Strok | 80.0 mm x 68.6 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.5 : 1 |
Maksimum güç | 55.0kW (74.8PS) @ 9,000 dev/dk. |
Limitli Güç Versiyonu | 35.0kW |
Maksimum Tork | 68.0Nm (6.9kg-m) @ 6,500 dev/dk. |
Yağlama | Islak karter |
Debriyaj Tipi | Islak, Çoklu disk |
Çalıştırma | Elektrik |
Şanzıman | Sıralı, 6 vites |
Son Aktarım | Zincirli |
Yakıt Tüketimi | 4.3l/100km |
CO2 Emission | 100g/km |
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Şasi | Diamond |
Ön teker hareketi | 130 mm |
Kaster Açısı | 24º50 | Kaster Mesafesi | 90mm |
Ön süspansiyon | Teleskopik çatal |
Arka süspansiyon | Salınım kolu, (mafsallı) |
Arka teker hareketi | 130 mm |
Ön fren | Hidrolik çoklu disk, Ø282 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk, Ø245 mm |
Ön lastik | 120/70 ZR 17M/C(58V) (Tubeless) |
Arka lastik | 180/55 ZR 17M/C(73V) (Tubeless) |
Uyarı | EU4 compliant |
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Toplam uzunluk | 2,075 mm |
Toplam genişlik | 820 mm |
Toplam yükseklik | 1,130 mm |
Sele yüksekliği | 835 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1,405 mm |
Minimum yerden yükseklik | 140 mm |
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 186 kg ABS |
Yakıt tankı kapasitesi | 14 litre |
Yağ tankı kapasitesi | 2,7 litre |
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.