8:00 AM - 5:00 PM, NEWYORK, USA
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Motor Tipi | Öne eğimli paralel 2-silindir, sıvı-soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC, 4-subap |
Motor hacmi | 1,199 cm³ |
Çap x Strok | 98 mm x 79.5 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.0 : 1 |
Maksimum güç | 82.4kW (112PS) @ 7,250 dev/dk. |
Maksimum Tork | 117.0Nm (11.9kg-m) @ 6,000 dev/dk. |
Yağlama | Kuru karter |
Debriyaj Tipi | Islak, çoklu disk |
Çalıştırma | Elektrik |
Şanzıman | Sıralı, 6 vites |
Son Aktarım | Şaftlı |
Yakıt sistemi | Yakıt enjeksiyon |
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Şasi | Çelik boru şasi |
Ön teker hareketi | 190 mm |
Kaster Açısı | 28º |
Kaster Mesafesi | 126mm |
Ön süspansiyon | Upside-down teleskopik çatal, Ø43 mm |
Arka süspansiyon | Salınım kolu, Ayarlanabilir süspansiyon, (mafsallı), Ortadan tek amortisörlü |
Arka teker hareketi | 190 mm |
Ön fren | Hidrolik çoklu disk, Ø310 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk, Ø282 mm |
Ön lastik | 110/80R19M/C 59V |
Arka lastik | 150/70R17M/C 69V |
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Toplam uzunluk | 2,255 mm |
Toplam genişlik | 980 mm |
Toplam yükseklik | 1,410 mm |
Sele yüksekliği | 845/870 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1,540 mm |
Minimum yerden yükseklik | 190 mm |
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 265 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 23 litre |
Yağ tankı kapasitesi | 4,2 litre |
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.