8:00 AM - 5:00 PM, NEWYORK, USA
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Motor Tipi | 2-silindir, 4-zamanlı, sıvı-soğutmalı, DOHC, 4-subap |
Motor hacmi | 250cc |
Çap x Strok | 68.0 mm x 44.1 mm |
Sıkıştırma oranı | 11.2 : 1 |
Maksimum güç | 26,5kW (36.0PS) @ 12.000 dev/dk. |
Maksimum tork | 22.6Nm (2,3kg-m) @ 10.000 dev/dk. |
Yağlama | Islak karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu disk |
Çalıştırma | Elektrik |
Şanzıman | Sıralı, 6 vites |
Son aktarım | Zincirli |
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Şasi | Diamond |
Ön teker hareketi | 130 mm |
Kaster Açısı | 25º |
Kaster mesafesi | 95 mm |
Ön süspansiyon | Teleskopik çatal, Ø41 mm |
Arka süspansiyon | Salınım kolu |
Arka teker hareketi | 125 mm |
Ön fren | Hidrolik tek disk, Ø298 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk, Ø220 mm |
Ön lastik | 110/70-17M/C 54H (Tubeless) |
Arka lastik | 140/70-17M/C 66H (Tubeless) |
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Toplam uzunluk | 2,090 mm |
Toplam genişlik | 720 mm |
Toplam yükseklik | 1.135 mm |
Sele yüksekliği | 780 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.380 mm |
Minimum yerden yükseklik | 160 mm |
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 166 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 14 litre |
Yağ tankı kapasitesi | 2,4 litre |
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.