8:00 AM - 5:00 PM, NEWYORK, USA
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Motor Tipi | Sıvı-soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC, 4-subap |
Motor hacmi | 998cc |
Çap x Strok | 79.0 mm x 50.9 mm |
Sıkıştırma oranı | 12 : 1 |
Maksimum güç | 118.0kW (160.4PS) @ 11500 dev/dk. |
Maksimum tork | 111.0Nm (11.3kg-m) @ 9000 dev/dk. |
Yağlama | Islak karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu disk |
Çalıştırma | Elektrik |
Şanzıman | Sıralı, 6 vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt Tüketimi | 8.0l/100km |
CO2 emission | 185g/km |
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Şasi | Aluminyum Deltabox şasi |
Ön teker hareketi | 120 mm |
Kaster Açısı | 24º |
Kaster mesafesi | 102 mm |
Ön süspansiyon | Teleskopik çatal, Ø43 mm |
Arka süspansiyon | Salınım kolu, (mafsallı) |
Arka teker hareketi | 120 mm |
Ön fren | Hidrolik çoklu disk, Ø320 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk, Ø220 mm |
Ön lastik | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Arka lastik | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Toplam uzunluk | 2,095 mm |
Toplam genişlik | 800 mm |
Toplam yükseklik | 1.110 mm |
Sele yüksekliği | 825 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.400 mm |
Minimum yerden yükseklik | 130 mm |
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 210 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 17 litre |
Yağ tankı kapasitesi | 3,9 litre |
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.