8:00 AM - 5:00 PM, NEWYORK, USA
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Motor Tipi | 4-zamanlı, sıvı-soğutmalı, DOHC, Öne eğimli paralel 4-silindir |
Motor hacmi | 1,298cc |
Çap x Strok | 79.0 mm x 66.2 mm |
Sıkıştırma oranı | 10.8 : 1 |
Maksimum güç | 107.5kW (146.2PS) @ 8,000 dev/dk. |
Maksimum Tork | 138.0Nm (14.1kg-m) @ 7,000 dev/dk. |
Yağlama | Islak karter |
Debriyaj Tipi | Islak, çoklu disk yay |
Çalıştırma | Elektrik |
Şanzıman | Sıralı, 6 vites |
Son Aktarım | Şaftlı |
Yakıt Tüketimi | 6.2l/100km |
CO2 Emission | 140g/km |
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Şasi | Aluminyum, Diamond Tipi |
Ön teker hareketi | 135 mm |
Kaster Açısı | 26º |
Kaster Mesafesi | 109mm |
Ön süspansiyon | teleskopik çatal, Ø48 mm |
Arka süspansiyon | Salınım kolu, (mafsallı) |
Arka teker hareketi | 125 mm |
Ön fren | Hidrolik çoklu disk, Ø320 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk, Ø282 mm |
Ön lastik | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Arka lastik | 180/55 ZR17M/C (73W) |
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Toplam uzunluk | 2,230 mm |
Toplam genişlik | 750 mm |
Toplam yükseklik | 1,325/1,455 mm |
Sele yüksekliği | 805/825 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1,545 mm |
Minimum yerden yükseklik | 125 mm |
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 292 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 25 litre |
Yağ tankı kapasitesi | 4,9 litre |
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.