8:00 AM - 5:00 PM, NEWYORK, USA
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Motor Tipi | 4-zamanlı, 2-silindir, Sıvı-soğutmalı, DOHC, 4-subap |
Motor hacmi | 689 cc |
Çap x Strok | 80,0 x 68,6 mm |
Sıkıştırma oranı | 11,5:1 |
Maksimum güç | 8.750 dev/dak'da 54,0 kW (73,4 PS) |
Maksimum tork | 6.500 dev/dak'da 67,0 Nm (6,8 kg-m) |
Yağlama | Islak karter |
Debriyaj tipi | Islak, Çoklu disk |
Çalıştırma | Elektrik |
Şanzıman | senkromeç, 6 vites |
Son aktarım | Zincirli |
Yakıt tüketimi | 4,2 L/100 km |
CO2 emission | 98 g/km |
Yakıt sistemi | Yakıt Enjeksiyon |
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Şasi | Diamond |
Ön teker hareketi | 130 mm |
Kaster Açısı | 23°40 |
Kaster mesafesi | 90 mm |
Ön süspansiyon | Teleskopik amortisör |
Arka süspansiyon | Salınım kolu, (mafsallı) |
Arka teker hareketi | 130 mm |
Ön fren | Hidrolik çift disk freni, Ø 298 mm |
Arka fren | Hidrolik tek disk freni, Ø 245 mm |
Ön lastik | 120/70ZR17M/C (58W) Tubeless |
Arka lastik | 180/55ZR17M/C (73W) Tubeless |
Özellikler | Açıklama |
---|---|
Toplam uzunluk | 2,070 mm |
Toplam genişlik | 705 mm |
Toplam yükseklik | 1.160 mm |
Sele yüksekliği | 835 mm |
Tekerleklerarası mesafe | 1.395 mm |
Minimum yerden yükseklik | 135 mm |
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) | 188 kg |
Yakıt tankı kapasitesi | 13 litre |
Yağ tankı kapasitesi | 3 litre |
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet semper augue. Maecenas gravida tortor sit amet enim venenatis tristique.